• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Fru Wennerström

hej tjejer!
    jag har hängt med och läst tråden sedan början, men avvaktat med att skriva då jag har ett MF bakom mig och har varit grymt orolig senaste veckorna sedan jag plussade. Är i vecka 6+4 idag och fick idag se ett tickande hjärta på vul såå glad, vi får hoppas det går hel vägen nu. har en son på 2,5 år. 

• Tessss

Hej! Vad det går undan i den här tråden! Skrivs verkligen massor.

Någon som har bra tips på hur man väljer MVC och BM? Ingen aning om var jag ska skriva in mig... 

Gravid med första barnet! BF 18 juni 2013 ♥
  • Fru Wennerström
    Novasmamma02 skrev 2012-10-15 18:55:11 följande:
    hallå allesammans, efter att gubben kom hem från jobb, fick han ta över ansvaret över dottern och jag kröp ner i ett varmt bad. njöt i fem sek sen satt en unge i badet:) men mysigt var det. Har även vilat lite. är trött och seg nu på kvällen. Fryser, det gör jag också. Förresten, hur funkar(ursäkta frågan) erat mysliv? jag äcklas bara och vill inte ha han i närheten. :(
    precis som alexandraViberg så är jag också sjukt rädd för orgasmer! vet inte varför.. får bara för mig att ngt skall hända då, tycker det känns obehagligt med bebis i magen, minns känslan med sonen, och kan inte riktigt njuta. Sex i övrigt har vi inte haft, då jag mår ganska illa och är så grymt trött, så jag slocknar bara jag lägger huvudet på kudden! 
  • Mabaja

Den här tråden blev inte som jag väntade mig. Eftersom man inte får minsta respons så lämnar jag er!

• mamma 02
    Mamma till W skrev 2012-10-15 20:46:39 följande:
    Den här tråden blev inte som jag väntade mig. Eftersom man inte får minsta respons så lämnar jag er!

GråterSkämsRynkar på näsanOskyldigTystFörvånadTungan uteObestämdFlörtSkrikandes{#emotions_dlg.djavulsk}
    ÄL 3/10 BIM 17/10
  • mamma 02
    Tessss skrev 2012-10-15 19:55:29 följande:
    Hej! Vad det går undan i den här tråden! Skrivs verkligen massor.

Någon som har bra tips på hur man väljer MVC och BM? Ingen aning om var jag ska skriva in mig... 

Bägge.
    ÄL 3/10 BIM 17/10
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~