• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Tycker oxå den sista klänningen.. :)

Mamma till w: tråkigt att du känner så, jag kan ju bara svara för mig själv och jag hinner ofta bara gå in och läsa igenom och glömmer ibland något jag tänkt svara på. Men allt hinner man ju tyvärr inte med att svara på i en såhär stor grupp i ett sånt här flöde.
    Men önskar dig iaf lycka till med allt!

• wassan
    mysmamman2 skrev 2012-10-15 20:45:26 följande:
    Åå vilken bra födelsedag jag fick idag! Gravid å allt :)

Åh grattis ;)
  • cindy03
    Sitter här och har skam och ångest känslorRynkar på näsan Hatar gravid hormoner!!Demon

När jag var och hämtade min minsta på fritids (han går i nollan) så hängde det en lapp där, där det stod att förskole klasserna skulle på pedagogisk höst utflykt och att barnen skulle ha med sig en liten fika och lunch!

Och när jag har läst detta så blir jag väldigt arg! Och jag frågade fröknarna vad den skulle någonstans och till svar fick jag att de skulle ner till stan och detta gjorde mig ännu argare. Och sen ploppar det ut från mig: är inte svenska  skolan kostnads fritt? Och är det inte lite väl mycket packning för dem små barnen att gå runt och bära?

Och den här pedagogen bara står och himlar med ögonen och säger men så är det i alla fall imorgon.

Önskar jag hade kunnat hantera situationen annorlunda! 
  • Sömntutan
    cindy03 skrev 2012-10-15 21:14:31 följande:
    Sitter här och har skam och ångest känslorRynkar på näsan Hatar gravid hormoner!!Demon

När jag var och hämtade min minsta på fritids (han går i nollan) så hängde det en lapp där, där det stod att förskole klasserna skulle på pedagogisk höst utflykt och att barnen skulle ha med sig en liten fika och lunch!

Och när jag har läst detta så blir jag väldigt arg! Och jag frågade fröknarna vad den skulle någonstans och till svar fick jag att de skulle ner till stan och detta gjorde mig ännu argare. Och sen ploppar det ut från mig: är inte svenska  skolan kostnads fritt? Och är det inte lite väl mycket packning för dem små barnen att gå runt och bära?

Och den här pedagogen bara står och himlar med ögonen och säger men så är det i alla fall imorgon.

Önskar jag hade kunnat hantera situationen annorlunda! 
    Hmmm reagerade du över att de var tvungna att ha med sig egen mat eller vad blev du arg för?
    Äntligen! BF ~14 juni
  • Blåbärssaft
    mysmamman2 skrev 2012-10-15 20:45:26 följande:
    Åå vilken bra födelsedag jag fick idag! Gravid å allt :)
    Grattis på födelsedagen {#emotions_dlg.flower}

Efter blåbärspaj i köket somnade jag i soffan sambons knä. När jag vaknade kändes det som att det var mitt i natten. HahaSkrattande HEJ tröttheten!

Mamma till W- Vad tråkigt att du lämnar. Jag tror inte någon medvetet inte svarar dig men det är så himla många som skriver i en tråden. Hoppas du ångrar dig och kommer tillbaka annars stort lycka till med graviditeten!

• cindy03
    Sömntutan skrev 2012-10-15 21:20:29 följande:
    Hmmm reagerade du över att de var tvungna att ha med sig egen mat eller vad blev du arg för?
    Jag reagerade på att de skulle ha med sig både fika , lunch och dryck.....

Jag brukar absolut inte vara sån här, men vet inte vad som flög i mig riktigtRynkar på näsan 
  • wassan
    Mamma till W skrev 2012-10-15 20:46:39 följande:
    Den här tråden blev inte som jag väntade mig. Eftersom man inte får minsta respons så lämnar jag er!

Tråkigt ;( men lycka till ;)
  • LindaMJ

okej tack för alla svar, jag tycker nog också den sista är finast, ska avvakta lite och se om dom får in fler klänningar annars tar jag den utan tvekan :)

• wassan

Blåbärssaft: mm så gott med paj ;) du får gärna skicka en bit till mig STOR BIT helst ;))

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~