• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    Madelen21 skrev 2013-01-16 07:15:54 följande:
    natan: lycka till till dig på ul jag har också tid kl 14 idag när har du tid? ska ni kolla kön? D ska vi :) 

Lycka till! Avis, men imorn e de äntligen min tur.
  • mytol

Jag ligger å e jättetrött efter nattens jobb å vill sova men har en helt galet vild bebis i magen som faktiskt gör det omöjligt, känns som om den försöker bryta sig ut. Galet mysigt men ja e ju såååå trött....

• Kickilina

Mytol, vad jobbigt att få saker stulet! Hoppas du får fyndat ordentligt nya vagnar!

Har för mig att det var någon/några här inne som diskuterade Estelle and Thilds produkter. Blir grymt sugen på att prova deras ansiktskräm mm. Någon som har erfarenhet av detta?

• Hannathu

Har ni börjat fundera på hur ni ska ta ut föräldraledigheten och sen ev dagisstart?

Vi känner att den biten är viktigare att fundera på än vagnar och kläder även om de bitarna är mkt roligare

• Kickilina
    Hannathu skrev 2013-01-16 09:47:17 följande:
    Har ni börjat fundera på hur ni ska ta ut föräldraledigheten och sen ev dagisstart?

Vi känner att den biten är viktigare att fundera på än vagnar och kläder även om de bitarna är mkt roligare
    Vet inte om detta blir vårt sista barn...men i så fall vill jag inte stressa tillbaka till jobb. Med mina två andra har jag varit tillbaka efter 1 år och så har maken varit hemma ett tag och så har vi försökt pussla ihop med hjälp av mormor/syster mm. Förskola började de mellan de var 1,5-2 år (lite för tidigt tycker jag....)
    Med denna hade jag haft önskan att vara hemma fram tills jan 2015 och sedan får maken vara hemma tills hösten och sedan förskola. Vet inte om det blir såhär, men hoppas!

För oss har det varit naturligt att jag varit hemma det första året eftersom jag har ammat. Sen tror jag att det är viktigt att även ens partner får prova på det att vara hemma de med.

• MissMe83

Hannathu: håller också på med det, en hel vetenskap med ersättningar och allt. Sitter i kön till fk nu.... Bara 20 min kötid

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~