• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Kul Madelen!! Då är vi i samma sits du och jag, en tös och två gossar! Imorgon är det RUL-dags för mig! Skitspännande och nervöst även om jag tjuvkollat...

• Caliphora
    MissMe83 skrev 2013-01-16 17:48:41 följande:
    Hjälp!!! Har fått hemsk värk som mensvärk precis ovanför blygdbenet, typ 3 cm ovanför. Varför gör det så ont? Blir lite rädd, strålar ner i låren åxå. Kan drt vara nåt fel?
    Låter som min foglossning i början?
  • Valborgs
    Madelen21 skrev 2013-01-16 17:22:27 följande:
    så var vi hemma från ul och allt såg bra ut.. blev flyttad 2 dagar och nu har vi bf 19/6
    och... vi väntar en Prins <3 

Vad skönt att allt såg bra ut! :) Grattis till pojken..
    En liten midsommarbebis kanske <3
    Har du gått över med de andra två? 
  • Madelen21

valborgs: Tack tack.. ja m första gick ja över 3 dagar och andra 9... så risken finns att gå över. men vi hoppas på före midsommar :)

Min dotters reaktion när ja berätta att hon ska få en lillebror var: Jag vill inte ha en lillebror :)
    Men sen efter ett tag så blev det okej :) 

• ThereseJohansson

Kul att läsa om ni som vart på RUL :)

• Kickilina

Madelen, exakt dotterns reaktion också...tills jag sa att "...men då får vi se till att det blir en flickvalp istället när du fyller 10" (hon skall få en hund då...) Då var det inga problem!

Men jag tror jag går under!!!! Har RUL imorgon men så har lilleman nu fått 39 i temp, Oh shit Sherlock! Får se om det blir omboka tid (känns vråltrist) eller om jag får gå själv (känns också vråltrist)

• Madelen21

kickilina: jag gick själv och d gick väl bra.. sambon och barna var å titta på större bil under tiden :)

• Baby Lei
    Kickilina skrev 2013-01-16 19:41:22 följande:
    Madelen, exakt dotterns reaktion också...tills jag sa att "...men då får vi se till att det blir en flickvalp istället när du fyller 10" (hon skall få en hund då...) Då var det inga problem! Men jag tror jag går under!!!! Har RUL imorgon men så har lilleman nu fått 39 i temp, Oh shit Sherlock! Får se om det blir omboka tid (känns vråltrist) eller om jag får gå själv (känns också vråltrist)

Åh nej, vilken dålig tajming! Jag hade hellre bytt tid än att gå ensam, det är ju ändå något väldigt speciellt att vara med om tillsammans. Smart med valpen :) man får inte vara dum.. Hehe! Lycka till i morgon!!
  • louise1983
    Madelen21 skrev 2013-01-16 17:22:27 följande:
    så var vi hemma från ul och allt såg bra ut.. blev flyttad 2 dagar och nu har vi bf 19/6
    och... vi väntar en Prins <3 

Grattis Madelen! Vad skönt att det gick bra :) Det gick bra för oss också, den lille var trött och ville inte samarbeta så det tog en stund. Jag fick upp och hoppa lite :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~