• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei

Grattis till alla fina ultraljud! Så fantastiskt skönt att det har gått bra för alla. På mitt jobb har vi en riktig babyboom, fem gravida, och vi ska alla få killar!! Lustigt va?! Förresten med tanke på diskussionen här om hur länge vi ska vara hemma med våra barn så måste jag säga att jag beundrar alla föräldrar, både de som är hemma länge och de som börjar jobba tidigt, och inser att jag hamnar någonstans mittemellan:)

• Sömntutan

Alex: såg i bildtråden att du blir orolig för detta med hjärtat. Bli inte det. Jag ska ju också tillbaka och vi tillhör ju samma landsting. Det är säkert en policy se har här. De hade garanterat sagt något till dig om de såg något avvikande. Till mig sa de att hjärtat slog fint och att det såg ut som det skulle. Jag ser set bara som positivt att få se grodan igen och jag antar att det är av någon bra anledning de gör som de gör.
    Det kommer gå hur fint som helst den 28:e för oss båda!

• AlexandraViberg

Ja jag med och vi såg ju hjärtat och allt var i takt osv men låter som att alla rättfärdigar att de inte ska tillbaka genom att säga att det såg ju bra ut så det behövs inte..

Jag tycker det är en bra regel och klagar inte. Ville mest att vi skulle sluta jämföra och rättfärdiga utredningar för någon kan ju bli påverkad. Tycker det är konstigt att kluckis som också bor i övik inte får ny koll fast det var tidigt. Men kanske var en sol struntar lite i den regel eller något!

Längtar till 28.de :)

• Natan

Jag önskar också att jag fick se bebisen två gånger :) men som tur är ska jag göra ett till ul i vecka 32 eftersom jag är gbp opererad så då får jag ju två ul :)

• Natan

Glömde skriva förut att jag blev framflyttad från den 15 till den 21 juni så det blir ett midsommarbarn :)

• Sömntutan

Alex: OK så hon bor här hon också. Ja jag har dålig koll ;). Men som sagt sa de att allt såg bra ut så får vi lita på det.

Min bebbe har haft samstämning i magen idag. Just nu tror jag det är discodans på hög nivå. Sparkar som sjutton. Så härligt!
    Tror att det beror på att jag ligger på mage och det bli lite trångt där inne ;). Tyvärr har min man inte lyckats känna något än. Så fort han sätter handen på magen slutar den dansa.

• AlexandraViberg

Ja vi får göra det :)

Haha vi såg filmen "pitch perfect" igår, typ musikal.. Jäkla dans i magen då! Hela filmen!

Ja så är damen här med men vi har börjat överlista henne, han får ta i exakt samma vinkel som jag höll handen i innan och väldigt löst så det har blivit några riktigt rejäla nu! Idag fick hon in en super träff så vi båda häpnade! :D

• tantS

Haha! Vi såg Happy feet med lillkusinen i helgen. Det steppades lika mkt i magen som på tv! Får nog börja ha musik på oftare.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~