~* Juni Bebisar 2013 *~
lyllo er therese och moniica som har så himla lite tid kvar... ja har 32 dagar, men som min bm sa åt mig igår: nästa gång du kommer är bäbis fullgången, 29 maj :)
lyllo er therese och moniica som har så himla lite tid kvar... ja har 32 dagar, men som min bm sa åt mig igår: nästa gång du kommer är bäbis fullgången, 29 maj :)
Baby lei: jag har beräknat 19 juni enligt ul men enligt sista mens 17 juni. Här har ja varit vaken sen 05.30 kan fasen inte sova.... men så jäkla skönt å bara höra klockan ticka!! Alla i familjen sov till för 7 minuter sen. kl 7.10 ropa älsta kuckeliku klockan är sju :) haha så rätt hon hade :) Så nu är vi vakna här.
Helt galet klockan är inte halv åtta än å det är redan 13 grader ute!! capribyxor på :) jag har både hunnit äta frukost och tagit ett morronbad här:) skönt me lugn å ro på morron innan barna vaknar :)
nu sitter ja å lyssnar på bruno mars å slappar lite i väntan att dom andra ska komma upp ur sängarna :)
idag har jag inte planerat nåt spec än. kanske åka å hälsa på en släkting, baka en äpplepaj och på eftermiddag ska vi grilla :) vår granne tycker vi grillar jämt haha.. han har typ grillat 2 ggr å vi grillar varje helg typ :)
igår grilla vi laxfile inlindad i bacon.. om ni inte testat så gör de för de e gör gött :)
Va har ni andra för planer i helgen?? är ju pingst tänkte om ni brukar göra nåt särskilt?? i morron kommer svärmor ev hit så ja lär försöka städa lite idag igen, ja iaf dammsuga å plocka ihop igen :)
monika84: ååå vilken gullis :) Jag längtar som en tok nu 32 dagar kvar.
kickilina: jag känner mig som en flodhäst om jag jämför med dig, 18 kg plus:) undra hur stor bäbis jag kommer få egentligen.... hoppas inte på mer än 4378 som nr 2 vägde :P sista bm besöket nästa v för mig. undra om ja ska våga be om gyn undersökning då å se om det är på g snart :)
ååå regnskogen när har du bf?? ja vill oxå... min bäbis skjuter rygg ut mot min mage (tror jag) å det är så jäkla obehagligt... fast ja vet inte om det är ryggen heller...
jag har ont överallt....knappt sovit nånting i natt och varit uppe sen kl 5.. blää...
ja var på shopping igår å kunde ju inte låta bli detta:
30% rea på mumin kläderna på lindex. de andra ta tre betala för 2.

regnskogen: åå ja längtar efter att slemproppen ska släppa här oxå. Ja har ett enormt tryck i magen och så mår ja illa av trycket.. blää... nästa v ska ja på bm besök och då får hon bannemej undersöka mig... kommer vara i v 38 då.
theresejohansson: åååå ja blir inte alls avis på dig som får bäbis i morron :) Ja nu längtar man som en tok efter den lille :)
Jaha då va de torsdag igen å ny vecka.. vi ska åka iväg å bunkra upp stort nu fylla på med både rengöringsmedel mm.. dollarstore och maxi blir det... storhandla mat mm.. .
här kommer iaf en magbild på magen... hoppas bäbis kommer snart...
Kickilina: nästa v har ja sista besöket hos bm och hon sa att då räknas jag som fullgången, v 38 och då tänkte jag be henne om undersökning, vad tror du om det?? Är det helt omöjligt?? Jag gör det ihopp om att nåt ska hända haha.... magen från sidan v 37

å så framifrån :)
theresejohansson: grattis :)
jafg tar me blöjor för man får bara någr tvättservetter har ja inte ens tänkt på... bran nån sa de :)