Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

har ägnat mig åt att baka cupcake nu idag, så nu har jag fyllt frysen me 2 olika sorters cupcake

Nu blir det fika :)

• Madelen21

jag sover alltid me en kudde mellan benen.. kan inte sova annars :) å så kan ja bara ligga på höger sida å sova...

• Madelen21

Hej allihopa
    Hoppas ni mår bra!
    Jag är så trött!! Idag har vi varit och hämtat vår nya bil. Sen har jag beställt sånt där gips avgjutning för gravid mage som kom idag, så i morgon ska vi roa oss att gipsa min mage :) Läst att man ska göra det runt v 36... men det är ju upp till var och en.. jag går in i v 35 i morgon och tänker göra min då.
    Tänkte göra den fin och hänga upp på väggen sen ovanför spjälsängen. Hade en tanke att göra en vägglampa av den men vi får se. 

• Madelen21

idab91: jag beställde på kopbarnvagn.se super snabb leverans, beställde i förrgår och fick igår... finns på panduro oxå att köpa, men man kan köpa vanliga gips remsor på typ apoteket oxå.. men jag köpt ett helt kit me de man behöver.

• Madelen21

Jag kan inte fatta att bf är om typ 1 månad.. 1 månad liksom hallå.... Det kan bli bäbis närsomhelst :) Tror nästan de va därför ja fick nå ryck idag å börja stor röjja... haha... Sovrummet var så dammigt så där har dammsugits å nu är det sängen som renbäddas mm... Sen tar ja lite paus mellan varven :) I helgen (torsdags) gjorde vi en gips avgjutning av gravidmagen.. herregud vilket projekt :) Resultatatet blev okej :)Men sätter inte in nån bild förens jag lackat den och fått upp den på väggen :) Under tiden jag satt på stolen och sambon roa sig me gipset så fick ja jäkla ont i ryggen... å när vi nästan va klara så fick ja världens blodtrycksfall så ja försvann in i dimman... riktigt läbbigt... ush.... bm på fredag för mig, sen ett till besök planerat 29 maj... känns lika bra att boka in flera faktiskt..
    Näää nu så lär ja bädda klar sängen... få se om vi ska åka å handla lite blommor sen när sambon kommer hem :)

• Madelen21

salvor från apoteket är bra typ idomin och dialon puder kan vara bra. jag köper inte våtservetter utan ja har vanliga torra tvättlappar... våtservetter i skötväskan bara.

• Madelen21

a dream within a dream:  jag bad bm ta hål på hinnorna när ja skulle få andra barnet, dom använde nåt träföremål trubbigt och det gjorde inte ont.

• Madelen21

hjärtat3: Nej ja tänkte om man skulle testa hallonblads te men näää.... Jag gör inga huskurer eller andra saker för att nåt ska hända... i slutet av maj åker mina 2 barnvakter bort på kryssning så då ska jag int göra nånting alls... utan när dom kommer hem då kör jag på å fixar å donar mm... då blir de väl torka fönster varannan dag och klippa gräs mm :) haha... me första barnet klippte ja gräs varannan dag.. inget hände.. så de bästa är nog bara å vila tror jag... man ska ju inte ta ut sig helt innan förlossningen.. man behöver all ork och krafter när det sätter igång.

• Madelen21

Baby lei: täcke har ja inte haft till mina, då de varit väldigt varmt på sommaren då dom fötts...Jag har bara haft en filt på, givetvis nåt varmare när det varit kallt ute..

Jag har dom senaste dagarna haft ont i huvudet, vaknat på nätterna å ont i huvudet och inte kan sova mm... urinen luktar blää.... måste ringa min bm idag... har tid där på fredag kl  13.. trött har ja oxå varit...
    ush börjar ju fundera när urinen luktar blää å så.... lär höra me bm va hon säger så får vi se. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~