• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

theresejohansson: jag köper inget i storlek 50 för ja får så stora barn.. har köpt lite i 56 nu men kommer inte köpa så väldit mkt då jag redan har mkt kläder.

• ThereseJohansson

Har tänkt att nått blir i 50 och rätt mycket i 56...

• Sagolina

Än så länge är alla plagg jag köpt i storlek 62, men kommer nog köpa några plagg i storlek 50 och sen en del i 56. Får se närmare hur stort barnet verkar bli, men räknar med ganska stort då jag var 50,5cm och min syster 57cm. Och så kan man ju alltid köpa mera när barnet är fött om man saknar saker i rätt storlek! Orkar inet jag ta mig ut i butiker vet jag att nyblivna mormor, farmor och moster gärna sköter inköpen:)

Imorgon är det dags för UL! Längtar såå mycket! Synd bara att sambon inte kan komma med... Får hoppas på många fina foton att visa honom bara! 

• Kickilina

Är det fler än jag som är grymt hetsig för tillfället?? Jag går igång på allt. Reagerar på saker på facebokk och börjar världens diskussioner. Retar upp mig på saker på jobbet och kommer igång och diskuterar. Maken får också stå ut med viss argumentation. Känner mig grymt hetsig och lite småelak på något sätt. Snälla säg att det är graviditetshormoner och att ni känner igen er!!! Eller är detta den nya jag??? (hoppas verkligen inte det)

• cj2
    Kickilina skrev 2013-01-21 09:08:30 följande:
    Är det fler än jag som är grymt hetsig för tillfället?? Jag går igång på allt. Reagerar på saker på facebokk och börjar världens diskussioner. Retar upp mig på saker på jobbet och kommer igång och diskuterar. Maken får också stå ut med viss argumentation. Känner mig grymt hetsig och lite småelak på något sätt. Snälla säg att det är graviditetshormoner och att ni känner igen er!!! Eller är detta den nya jag??? (hoppas verkligen inte det)
    Jag kan skriva till mig på den listan. Det smällde till i förrgår tror jag. har varit vresig sen dess. Å alla IDIOTER till kunder! GAH! Fast har bitit mig i tungan än så länge iaf. Men sambon har fått höra! haha
  • Stinsen
    aaaaaaaahahahahahhaha "harklar mig lite" ;)
    Jag är också ganska hetsig,till och från får jag väl tillägga....Just nu är jag nog mera deppig pga att jag aldrig slutar kräkas nån gång och i och med de så kan jag lätt brinna av och känna mig "störd" för jag vill FAKTISKT VARA IFRED SÅ DE SÅÅÅÅ ;)
  • Caliphora
    Vissa saker. Har tre vänner som planerar sina bröllop, och jag har inte tålamod med dem, tycker bara de låter gnälliga och tramsiga som hakar upp sig på skoval och blommor...

Var såhär förra gången med. Var tvungen att ta bort massa vänner från facebook för att inte explodera. 
  • Solrosen82
    ElenaP skrev 2013-01-20 23:14:21 följande:
    Ja brukar få som jag vill, lite fult sagt :) Får väl se hur morgondagen går... Fler än jag som det knappt syns på? Känner mig enbart lönnfet och har gått ner 3 kilo. Har inte synts dom andra ggr heller men det vore ju kul om det kunde gör det. Är i v 18+2 i morgon.

Maken ville veta kön, men inte jag. Så han får snällt vänta ;)
    AlexandraViberg skrev 2013-01-21 01:16:09 följande:
    Solrosen: inte på rak arm men på många bilder är hon väldigt lik! :P

Men till sättet är de mer lika!

Här är det iallafall inget snack om sätesförlossningar, var vändning och om det misslyckas snitt för mig men hon var så fastkilad med rumpa och fötter så de bedömde innan att vändning hade liten procentuell chans att lyckas och det kan ju framkalla förlossning

Mormors flicka? ;) Ok, nä då är det inte värt att föda vanligt. Bebis ska ju må bra också.
    Caliphora skrev 2013-01-21 02:06:49 följande:
    Jepp, flyttar i slutet av februari! Tar tåget, eftersom jag inte vågar chansa med flyget - de kan ju säga att de inte vill flyga med en ombord fastän man inte är 28+ veckor!

Så, 25 timmar med en ettåring på ett tåg, hurra! 

Jag är inte avis på din resa ;)
    ThereseJohansson skrev 2013-01-21 04:01:16 följande:
    Solrosen: 160mil till Malmö...då bor ni högt upp i landet?? Jag och min man flyttade ca 150mil och hamnade i Skåne..bodde i Luleå innan :)

Vi bor i Kalix :) Är du uppväxt i Luleå?

Jag kan också ha väldigt hetsigt humör, men PMS tycker jag är värre för mig. Funderade på om d-vitamin kan påverka nåt nu under vintern, vad tror ni?
  • mhpo
    Ååå jag har lugnat mig pytte pytte lite men ett tag var jag helt jävla rabiat! Långfingret åkte upp i trafiken när jag körde bil samtidigt som jag blev chockad över mig själv.. Var det verkligen jag som gjorde det där nyss? Nu är jag mer känslig att jag blir ledsen istället.. Gråter en skvätt och funderar på om vi är riktigt kloka som sätter ett liv till denna grymma värld? För att i nästa sekund bli glad igen.. Mentalsjukhus nästa? 

På fredag går jag in i vecka 21 och då är det RUL!!! Längtar så jag dör efter att få se han eller hon igen!! Någon mer med så sent RUL?  
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~