ElenaP skrev 2013-01-20 23:14:21 följande:
Ja brukar få som jag vill, lite fult sagt :) Får väl se hur morgondagen går... Fler än jag som det knappt syns på? Känner mig enbart lönnfet och har gått ner 3 kilo. Har inte synts dom andra ggr heller men det vore ju kul om det kunde gör det. Är i v 18+2 i morgon.
Maken ville veta kön, men inte jag. Så han får snällt vänta ;)
AlexandraViberg skrev 2013-01-21 01:16:09 följande:
Solrosen: inte på rak arm men på många bilder är hon väldigt lik! :P
Men till sättet är de mer lika!
Här är det iallafall inget snack om sätesförlossningar, var vändning och om det misslyckas snitt för mig men hon var så fastkilad med rumpa och fötter så de bedömde innan att vändning hade liten procentuell chans att lyckas och det kan ju framkalla förlossning
Mormors flicka? ;) Ok, nä då är det inte värt att föda vanligt. Bebis ska ju må bra också.
Caliphora skrev 2013-01-21 02:06:49 följande:
Jepp, flyttar i slutet av februari! Tar tåget, eftersom jag inte vågar chansa med flyget - de kan ju säga att de inte vill flyga med en ombord fastän man inte är 28+ veckor!
Så, 25 timmar med en ettåring på ett tåg, hurra!
Jag är inte avis på din resa ;)
ThereseJohansson skrev 2013-01-21 04:01:16 följande:
Solrosen: 160mil till Malmö...då bor ni högt upp i landet?? Jag och min man flyttade ca 150mil och hamnade i Skåne..bodde i Luleå innan :)
Vi bor i Kalix :) Är du uppväxt i Luleå?
Jag kan också ha väldigt hetsigt humör, men PMS tycker jag är värre för mig. Funderade på om d-vitamin kan påverka nåt nu under vintern, vad tror ni?