• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina
    Baby Lei skrev 2013-01-21 16:00:45 följande:

Kickliina, menar du den som heter "att föda utan rädsla"? Det är den jag hittar av Susanna Heli.
    Precis!
    Alicantina skrev 2013-01-21 15:42:29 följande:

inte jag men det stämmer på min man...kanske kan drabba båda;)
    Tihi!
    Valborgs skrev 2013-01-21 15:13:35 följande:
    UL gick bra idag, blev flyttad tillbaka till den 13e som det var från början istället för 17e :)
    Triss i tjejer blir det med.. :) mys! :)
    Grattis! Underbart!

• MissMe83

Camillas: dom rekomenderar mellan v 24 å 32. I v 26 är det en fullt utvecklad bebis som bara ska bli lite större och tjockare så då kan du se perfekt. Efter v 32 är det för lite plats kvar i magen för att se bra

• MissMe83

Baby lei: hon tycke det gjorde väldigt ont och var så våldsamt. Hon skrämde mig ordentligt . Så råkar jag ut för det lär jag tvär vägra

• KarinF

Ett lyckat RUL för oss också idag! Allt såg bra ut med tvillingarna. En tjej och en kille!

• Kickilina
    KarinF skrev 2013-01-21 17:08:21 följande:
    Ett lyckat RUL för oss också idag! Allt såg bra ut med tvillingarna. En tjej och en kille!
    Nämen, underbart! Och en av varje...tjusigt!
  • MissMe83

Någon som har hört något ifrån ToTo ?? Undrar så hur det är med henne och hennes tvillingar, var ju bekymmer med fostervatten till den ene

• Valborgs

Tänker oxå på toto!!

Grattis alla till lyckade RUL idag.. :) verkar varit många som gjort idag. Många tjejer här under dagen och på fb-sidan mest killar :)

• Solrosen82
    KarinF skrev 2013-01-21 17:08:21 följande:

Grattis! Va roligt med en av varje :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~