• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • CamillaLukasLudwigMagnus
    Kickilina skrev 2013-01-21 09:08:30 följande:
    Är det fler än jag som är grymt hetsig för tillfället?? Jag går igång på allt. Reagerar på saker på facebokk och börjar världens diskussioner. Retar upp mig på saker på jobbet och kommer igång och diskuterar. Maken får också stå ut med viss argumentation. Känner mig grymt hetsig och lite småelak på något sätt. Snälla säg att det är graviditetshormoner och att ni känner igen er!!! Eller är detta den nya jag??? (hoppas verkligen inte det)

Känner oxå igen mig, massor mannen får stå ut med mycket!
  • Elfwinter84
    Är det fler än jag som är grymt hetsig för tillfället?? Jag går igång på allt. Reagerar på saker på facebokk och börjar världens diskussioner. Retar upp mig på saker på jobbet och kommer igång och diskuterar. Maken får också stå ut med viss argumentation. Känner mig grymt hetsig och lite småelak på något sätt. Snälla säg att det är graviditetshormoner och att ni känner igen er!!! Eller är detta den nya jag??? (hoppas verkligen inte det)
    Hahahaha, känner verkligen igen mig. Började ganska tidigt i graviditeten. Kommer ihåg när jag skällde ut maken och storgrät för att han glömt köpa vitkål till rödbetssoppan =)
  • Etangen

Undrar om någon vart med om att det känns som kroppen ger upp, att den blir så tung att man inte orkar hålla upp huvud och armar och att benen inte orkar hålla en ståendes. Så höll det på för mig igår i ca 1h sedan blev jag jätte illamående. Tacksam för alla svar

• ThereseJohansson

Solrosen: uppväxt i Piteå men pluggade på LTU i Luleå och jobbade där men sen fick vi bättre jobb och flyttade...

• ThereseJohansson

Solrosen: uppväxt i Piteå men pluggade på LTU i Luleå och jobbade där men sen fick vi bättre jobb och flyttade...

• AlexandraViberg

Solrosen: nä jag tyckte som inte det och inte läkarna heller! Är i valet och kvalet om denna gång. VILL ju föda vanligt men ska kolla hur livmoderväggen vill bete sig i snittet först för det vill jag inte oroa mig för under en förlossning.

• Madelen21

Etangen: jag höll på sätta upp en gardin igår å stå me händerna ovanför huvvet för länge det var drygt... mina armar ville inte alls...

här har jag en rensardag... jag håller på å går igenom en garderob/skåp i min dotters rum me allt möjligt skit i och kastar massvis mä skräp.. så jäkla skönt... men snart är det dags å klä sig å gå å hämta hem henne.. hon har beställt tårta idag eftersom hon har namnsdag... men ja tror hon får nöja sig m chokladpudding grädde å maränger efter maten :)

• Oreos
    jag med! Jag blir galen på allt, ALLT!! Flera gånger har jag fått sitta på händerna för att inte skriva till nån här i tråden t.o.m.. måste nog gå anger management snart!
  • Ung Mamma 91

Fick BM tid för mina äckliga sammandragningar på onsdag. Hoppas dom hittar något fel som är trasigt , Har det så här 5-6 gr per dag 1 timmer per gång och ca 5-6 minuters mellanrum :( Inte kul alls detta! 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~