• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Vad skönt å höra att fler än jag har dåligt humör och blir irriterade lätt! Jag blev sjukligt irriterad på min bästa vän härom dagen när hon åt godis och smaskade något otroligt!!! Jag blev helt tokig inombords men höll tyst. Sen tycker jag att folk allmänt är idioter och att folk inte fattar någonting hahaha :) min man har fått stå ut med mycket men han tar det med ro och ler åt mig när jag är sur och då blir jag glad igen! Herregud alltså :)

• Solrosen82
    Etangen skrev 2013-01-21 12:45:35 följande:
    Undrar om någon vart med om att det känns som kroppen ger upp, att den blir så tung att man inte orkar hålla upp huvud och armar och att benen inte orkar hålla en ståendes. Så höll det på för mig igår i ca 1h sedan blev jag jätte illamående. Tacksam för alla svar

Känner du något speciellt med hjärtat samtidigt?
    ThereseJohansson skrev 2013-01-21 12:58:16 följande:
    Solrosen: uppväxt i Piteå men pluggade på LTU i Luleå och jobbade där men sen fick vi bättre jobb och flyttade...

Ok :) Trivs ni bra?

Alexandra: Va obehagligt att snittet kan spricka upp. Har aldrig tänkt på det tidigare innan jag läste om det här i tråden.
  • MissMe83

Tänkte på en sak. Min väninna fick snittas pga att sonen vägrade vända sig å fixera sig trots vändnings försök.
    Har hört att vändnings försök ska vara hemskt, har man rätt att vägra det? Hon sa till mig att skulle det inträffa igen kommer hon tvär vägra att vända bebis.
    Jag kan ju säga att det kommer jag med vägra efter hennes historia

• ElenaP

Nu är ul gjort och fort gick det. 64 inbokade hade dom idag! Blev flyttad 3 dagar så 24 juni gäller :) och jag fick som jag ville, vi tog reda på vem som bor där inne och det blir en lillasyster :)

• MissMe83

Grattis till flickan Elena.

Jag bokade precis tid för 3 D ultraljud den 28 februari när jag är i v 26! Ska bli så kul

• Valborgs

UL gick bra idag, blev flyttad tillbaka till den 13e som det var från början istället för 17e :)
    Triss i tjejer blir det med.. :) mys! :)

• Madelen21

grattis valborgs :)
    Jag har börjat mitt boande nu... Idag har ja rensat ur en garderob i dotterns rum med allt möjligt jox i.. både pyssel grejjer spel pussel mm... kastat sånt som var trasigt och skapat ordning å reda... skönt att ha gjort sånt när hon inte var hemma.. sen tvättat lite bäbis kläder...
    Jag skulle behöva en till byrå i mitt sovrum... problemet är att jag inte har plats så nu vet ja inte var ja ska göra av bäbisens kläder... sonen har en byrå m sina kläder.. en låda har jag gjort tom så att lillebrors kläder få ligga där så länge :)

Håller på m middag och har gjort chokladpudding till dessert... min dotter har namnsdag idag å ville ha tårta men nej d blev choklad pudding grädde å maränger:)

• Caroliin

Ung mamma 91 : har samma som dig, va inne och fick en koll. Livmodertappen va inte påverkad eller något så jag fick snällt stå ut, om det inte blev värre..
    Jätte jobbigt :/

• Alicantina
    Kickilina skrev 2013-01-21 12:15:07 följande:
    Skönt att vi är fler bitches (ursäktar min norska?! skrivna variant av facebook )

inte jag men det stämmer på min man...kanske kan drabba båda;)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~