• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

ToTo: vad skönt å höra från dig. Har hålet läkt? Tror dom att det fylls på med fostervatten igen? Skönt att bebis lever där inne. Håller alla tummar

• ToTo10
    MissMe83 skrev 2013-01-21 18:58:22 följande:
    ToTo: vad skönt å höra från dig. Har hålet läkt? Tror dom att det fylls på med fostervatten igen? Skönt att bebis lever där inne. Håller alla tummar

Hade inte läckt något vatten sen fredag em, så jag hade förhoppningar om det, men tyvärr så kom det lite vatten igen för ungefär en timme sen :/
  • MissMe83

ToTo: å nä! Men det har ju inte läckt på så lång tid , kan inte det betyda att det blivit mindre då? Förlåt för alla frågor, säg ifrån om jag e jobbig. Hoppas så att det ska gå bra

• MissMe83

Det är så aktivt i magen idag! Jösses! Har knappt haft en lugn stund
    Undrar varför det är så aktivt vissa dagar å lugnt andra... Någon som har en teori?

• Sagolina
    MissMe83 skrev 2013-01-21 19:28:10 följande:
    Undrar varför det är så aktivt vissa dagar å lugnt andra... Någon som har en teori?
    Min teori är att det känns mest då babyn sparkar utåt, men vänder den sig och sparkar mot ryggen känner man inte lika bra. Kan det stämma? Någon som vet? Jag känner i alla fall bäst när lill*n träffar rakt i blåsa, då märks han/hon!!
  • MissMe83

Sagolina: ja så kan det nig va tycker min kille är å svänger i hela magen idag, får massa buffar överallt. Men såklar så slutar han så fort pappa ska känna

• Madelen21

känner igen mig i att bebisen slutar så fort man ska känna me handen hehee.. fast jag har ju fått känna några gånger å blivande storasyster också :)

• Sömntutan
    MissMe83 skrev 2013-01-21 19:28:10 följande:
    Ja jag funderar också. Idag har jag inte känt något alls. Det gillar INTE.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Zora

Hmmm. var hos BM idag och fick moderskapsintyget bl.a. Pratade med henne om det här med att dom på RUL sa att datumet jag fick på KUB var mer tillförlitligt, men hon sa bara att vi ska gå på datumet från RUL.. Vet inte vad jag ska tro, men i så fall är det väl bara att göra det. Känns bara som att jag blev flyttad väldigt mycket och att jag isåfall skulle haft ägglossning ca 8 dagar efter första mensdagen. Känns osannorlikt, fast iof var den mensen lite lurig, kom nästan 1 vecka tidigare än vad den brukar. Fast å tredje sidan har jag hygglig koll på när ägglossningen skedde, eftersom jag använde Ladycomp dator (fast i syfte att inte bli gravid då och jag kan tillägga att den fungerat utmärkt som preventivmetod i ca 6 år, begriper inte hur den kunde lura mig den här gången ) och enligt den så stämmer det bättre med 1 juni som BF datum.

Vad tor ni? Vad ska jag tro på? Fast jag antar att jag får köra på RUL datumet eftersom det är det som står på moderskapsintyget..

• Maravilhosa
    Zora skrev 2013-01-21 19:58:01 följande:
    Hmmm. var hos BM idag och fick moderskapsintyget bl.a. Pratade med henne om det här med att dom på RUL sa att datumet jag fick på KUB var mer tillförlitligt, men hon sa bara att vi ska gå på datumet från RUL.. Vet inte vad jag ska tro, men i så fall är det väl bara att göra det. Känns bara som att jag blev flyttad väldigt mycket och att jag isåfall skulle haft ägglossning ca 8 dagar efter första mensdagen. Känns osannorlikt, fast iof var den mensen lite lurig, kom nästan 1 vecka tidigare än vad den brukar. Fast å tredje sidan har jag hygglig koll på när ägglossningen skedde, eftersom jag använde Ladycomp dator (fast i syfte att inte bli gravid då och jag kan tillägga att den fungerat utmärkt som preventivmetod i ca 6 år, begriper inte hur den kunde lura mig den här gången ) och enligt den så stämmer det bättre med 1 juni som BF datum.

Vad tor ni? Vad ska jag tro på? Fast jag antar att jag får köra på RUL datumet eftersom det är det som står på moderskapsintyget..

Zora, Skiljer det sig BF beräkningen många dagar åt beroende på vad du utgår ifrån? (Rul etc.)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~