• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Sömntutan: så har jag också haft det vissa dagar. Sen dagen efter har det sparkats desto mer
    Tror inte man behöver oroa sig såhär tidigt. Mest nyfiken på varför

• ToTo10
    MissMe83 skrev 2013-01-21 19:23:41 följande:
    ToTo: å nä! Men det har ju inte läckt på så lång tid , kan inte det betyda att det blivit mindre då? Förlåt för alla frågor, säg ifrån om jag e jobbig. Hoppas så att det ska gå bra

Har faktiskt ingen aning... Och de verkar inte veta på spec mvc varför det händer heller så... :/
  • ThereseJohansson

Solrosen: Vi trivs toppen bra :) men visst längtar vi "hem" ibland men som det känns just nu så flyttar vi nog inte upp igen...

• MissMe83

ToTo: jobbigt! Men nu håller vi fast vid att där är lite vatten och att hjärtat slår, hoppas så på det bästa för er alla

• Solrosen82

Toto: Skönt att höra att det är lite bättre. :) Är du sängliggandes nu?

Zora: Se det från den positiva sidan, du får gå över tiden "kortare" om du går över tiden. ;)

Therese: Måste vara skönt att slippa den långa vintern. Nackdelen är att ha långt avstånd till släkten.

• Zora
    Maravilhosa skrev 2013-01-21 20:56:52 följande:

Zora, Skiljer det sig BF beräkningen många dagar åt beroende på vad du utgår ifrån? (Rul etc.)
    BF enligt RUL är 23 maj och BF enligt KUB 1 juni, så det skiljer 9 dagar. Första datumet jag fick var enligt sista mens och det var 28 maj. Men det skiljer ju 9 dagar mellan RUL och KUB beräkningen. Kanske inte är mycket, fast jag tycker det. Sen vet jag inte om det spelar så jätte stor roll. Bebis lär ju ändå komma när den kommer.
  • Zora
    Solrosen82 skrev 2013-01-21 21:48:23 följande:
    Toto: Skönt att höra att det är lite bättre. :) Är du sängliggandes nu?
    Zora: Se det från den positiva sidan, du får gå över tiden "kortare" om du går över tiden. ;)
    Therese: Måste vara skönt att slippa den långa vintern. Nackdelen är att ha långt avstånd till släkten.

Nja.. jag får väl gå över längre? Om 23 maj är mitt datum jag ska gå efter och 1 juni är det mer korrekta.. kan ju få vänta huuuur länge som helst (nästan )
  • Solrosen82

Ja det beror ju på om man räknar från bf 23 eller 1:a. De sätter väl inte igång förrän tidigast 2 veckor efter bf? Har du då bf 23 men själv räknar med bf 1/6 så behöver du inte gå över många dagar innan de sätter igång :)

• Zora
    Solrosen82 skrev 2013-01-21 21:59:56 följande:
    Ja det beror ju på om man räknar från bf 23 eller 1:a. De sätter väl inte igång förrän tidigast 2 veckor efter bf? Har du då bf 23 men själv räknar med bf 1/6 så behöver du inte gå över många dagar innan de sätter igång :)

Ja men det har du ju rätt i
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~