• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Mjj83l

Haft RUL idag!

Varit ett vrak i ca 10 dagar för jag knappt känt bebisen längre...

Men bebben mådde utmärkt!!!! har moderkakan i framväggen så det förklarar det

HAN visade stolt o oblygt upp snorren ur alla vinklar :-P på hälften av våra 9 bilder finns den me hahahaha!!!

Solklart en gosse <3

Så jäkla lättad över att allt va bra!

Blev framflyttad 3 dagar. Bonus

Bf 21.

• Mjj83l

Störigt att hälften försvinner...

Blev framflyttad 3 dagar.

Så otroligt lättad över att allt var bra <3

Nu kan jag förhoppningsvis sova igen

• ToTo10
    Solrosen82 skrev 2013-01-21 21:48:23 följande:
    Toto: Skönt att höra att det är lite bättre. :) Är du sängliggandes nu? Zora: Se det från den positiva sidan, du får gå över tiden "kortare" om du går över tiden. ;) Therese: Måste vara skönt att slippa den långa vintern. Nackdelen är att ha långt avstånd till släkten.

Nej jag är inte sängliggandes.. Sjukskriven, men ska leva så normalt som möjligt här hemma tydligen... Men inte är det mycket jag vågar göra direkt :P
  • mytol
    Jag funderar på att skicka efter en amningsponcho vartefter.
    Var inte superbekväm förra gången med att amma ute på stan på fik osv. Dessutom blev min son störd ju större han blev om han såg ngt annat intressant å titta på.

Nån som har ngn erfarenhet av antingen amningssjal eller amningsponcho?
  • MissMe83

Mjj: grattis! Underbart!
    Lika oblyg grabb som vår då ha ha snoppen gick inte att missa

• Madelen21

mytol nej ja har ingen erfarenhet av sånt men d lät ju bra... Jag brukade ha en filt över sonen och dölja bröstet med så folk inte skulle glo så förbannat mkt :)

• Ung Mamma 91

Morning alla! 

Här har natten vart helt galen. Båda barnen är sjuka här hemma. 2 åringen har sovit bra men 1 åringen har vart riktigt kraslig. Skrek i princip hela natten :/ Vi turades om å ta honom :( Får kolla hals och öron på honom idag och se om jag hittar något... Suck å stön för dessa förkylningar.

Hoppas alla har det bra där ute :) 

• cj2
    Ung Mamma 91 skrev 2013-01-22 08:16:13 följande:
    Morning alla! 

Här har natten vart helt galen. Båda barnen är sjuka här hemma. 2 åringen har sovit bra men 1 åringen har vart riktigt kraslig. Skrek i princip hela natten :/ Vi turades om å ta honom :( Får kolla hals och öron på honom idag och se om jag hittar något... Suck å stön för dessa förkylningar.

Hoppas alla har det bra där ute :) 
    Här är det jag som är sjuk! Så jag orkar inte ens trotsa vädret och gå till dagis med ungarna. Så det lär bli en ganska tungrodd dag i dag, sjuk mamma + två uttråkade barn + hushållsysslor = "Snääääälla älskling kan du göra middag!"
  • Alicantina
    Mjj83l skrev 2013-01-21 22:39:35 följande:
    Haft RUL idag!

Varit ett vrak i ca 10 dagar för jag knappt känt bebisen längre...

Men bebben mådde utmärkt!!!! har moderkakan i framväggen så det förklarar det

HAN visade stolt o oblygt upp snorren ur alla vinklar :-P på hälften av våra 9 bilder finns den me hahahaha!!!

Solklart en gosse

Bf 21.

Grattis till pojken:)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~