Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Man klipper nog av benen på dom så de blir som en bandeau ktror jag hon mnear :)

• Madelen21

när jag fick min son 2010 så fick man i sin låda vid sängen ett visst antal blöjor jag har alltid tagit med egna, men hade man sagt till hade man säkert fått flera.. ja vet itne hur de funkar, de ska ja kolla upp lite mera... men ja har packat ner ett paket blöjor, men ja tänker åka hem dagen efter om allt går som  det ska .

• Madelen21

kickilina: hur mår  du? Jag väntar me spänning på allt som komma skall :) Sista bm besöket på onsdag å jag hoppas hon kan kolla om det är nå på g än :) 19 kg plus nu å jag gick upp 18 me första på bf +3 och 20 me theo på bf + 9... tror ni att vikten man går upp har nåt å göra me om man får ett stort barn? min theo vägde 4378 när han kom... ja är livrädd att denna blir större... ja har ju gått upp mer nu än va ja hade gjort m han... har ju 25 dagar kvar till bf.... meen jag kan inte ssluta äta juh... hmm... ää dä blir som de blir.. ut kommer han väl :)

nää nu ska ja hoppai i säng... i natt  va ja vaken en timme me en helvild bäbiss i magen... jösses tror han sparkar sig ut snart :)

• Madelen21

Baby lei: Ja har inte varit hos bm idag.. ska dit på onsdag :) Onsdag 15.30 är min "slutbesiktning" :) Ska be om en "koll" då å se om nåt är på gång :) Inte för att ja tror de men iaf :) Kan ju hända nåt om hon "kollar" :)
    Hos dig händer saker ser jag :) Jag känner hur de trycker på å är kissnödig jämt å ständigt haha.... i morron ska ja till frissan å dona till mig :) Man vet ju inte när man kan göra det här näst :) Så jag hade sån himla tur att min frissa fått återbud i morron förmiddag kl 11 så då ska ja dit då å klippa mig :) Så då kommer mamma å är me mina barn. Skööönt då får ja lite egentid:) Idag kom min "nya" vagn  oxå :) Köpt en Emmaljunga city cross på blocket kanon fin å så jäkla bra å smidigt de gick me bussgods... nu ska ja köpa en citykorg till den oxå, hittat en på blocket som oxå ska skickas till mig med bussgods :)kanoners :)

• Madelen21

monika84: vi har köpt en babyjogger city select, smidig och bra, den sitter dom efter varann... vill du ha en annan där dom sitter breve så kanske babytravel dublin?

• Madelen21

ja va hos frissan iag  å va toa å då kom de rött på papperet.. inte mycket utan bara jätte lite... ingete mer sen... hoppas nåt händer snart.

• Madelen21

premismamma: de måste ändå kännas skönt att veta ett datum när bäbis kommer ut :)
    De skulle ja tycka samtidigt som ja skulle va sjukt nervös!! Ja tycker de är jobbigt att bara gå å vänta å vänta.. i morron sista kollen hos bm, prata me henne idag och hon ska "kolla" i morron om det är på g snart.

• Madelen21

barnet får gå ner i vikt en viss procent eller hur de är.. minns inte riktigt.. men me första barnet fick vi lov å va kvar i en vecka för att amningen inte kom igång på en gång och hon gick ner i vikt... de va jobbigt... men jag kände sån stress och press över allt sånt där med amning på bb.. dom kolla hela tiden.. me andra åkte ja hem dan efter å allt funka perfekt på en gång.... förutom jäkligt onda bröst och jag minns att sonen sög så det kom ut en blodklump ur min ena bröstvårta... svin ont... men min tanke är att om allt går bra denna gång så åker jag hem dagen efter även nu :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~