• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Valborgs

Om de bara mätt huvudet här är det ju inte konstigt att jag gått över tiden med båda isf med tanke på större huvud, båda mina tjejer har större än medel nu med :)

Fast när man kollade på siffrorna som kom upp när hon mätte så kunde det skilja nästan en vecka mellan två mätningar på samma ställe. När jag frågade så sa hon att det handlar om mm och att man alltid ska tänka på +-2 veckor :)

• Tessss

Min tjej i magen har också litet huvud i jämförelse med resten av mätningarna. Är kanske inte så ovanligt?

• AlexandraViberg

Valborgs: jo har hört med jag med men små svängbara hjul kändes inte hanterligt denna vinter när skottningen var så mycket under all kritik att vi inte ens kom in på vår parkering med bilen :P

Missme: ska kolla på den, vet inte vad det är för någon!

• Natan

Nu har vi bestämt oss för en brio go :) vi kommer inte köpa vagnen förens bebisen är född. Vi vill vänta så att man vet att allt går bra :)

• mytol

Jag ska åka å kolla på en Emma Ljunga imorgon. Hade helt snöat in mig på brio happy när jag upptäckte att vår crescent blivit stulen.
    Har pratat med försäkringsbolaget och dessvärre är det så att vagnar äldre än 4 år dras det bort 60 % av värdet på. Brio racen är ännu inte 4 år utan 3 år så den drogs det bort 50 % på. Men men, det blir iaf ngt.

Hur som helst så kom denna emma ljungan upp igår å tyckte den såg fin å fräsch ut på bilden. Dessutom ville dom ha 900 kr för den så ja sa att ja måste ju iaf åka å kolla även om de låter suspekt billigt....
    Ingen aning om årsmodell, vilket inte spelar mig ngn roll så länge den är fin å fungerar utan problem. 

Vad tycker ni?

www.blocket.se/ostergotland/Barnvagn_Emmaljunga_44975991.htm&w=1 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~