Madelen21 skrev 2013-01-23 12:37:41 följande:
sofie och laura:
Välkommen hit :)
Första riktigta sparken som jag kände utanpå magen kom förra veckan 15/1 dagen före mitt ul.
Innan dess har ja känt små buffar sen kanske v 15 eller nåt... ungefär som me mina andra två.
går in i v 20 i morgon.
Ser att ni pratar bärsele.. Jag har en begagnad från babybjörn en svart som jag köpte när ja vänta mitt första barn, tror ja köpte den på tradera för typ 200. Det är ingen ergo modell utan en klassisk lr va man ska säga så ser den ut å den har varit bra tycker jag... känner inte för å köpa nån nyare som kostar skjortan. så den får allt hänga me till denna lilla prins oxå :)

Hej och tack så mkt för välkomandet.
jag har bara känt fladder och längtar tills buffarna skall dyka upp e ju i v 19 så d borde väl komma snart tycker man, återstår att se.
Ja för oss blir d en babybjörn trots allt =) får se om d blir begga eller nytt.
mrshope skrev 2013-01-23 12:13:20 följande:
Har inte skrivit så mycket här inne men tänkte höra er om det är någon som vet hur en Bugaboo Bee fungerar för en nyfödd? Vi måste ha en vagn som passar storstadsmiljö, bor i London. Vi bor även en trappa upp utan möjlighet att köra in vagnen någonstans, så antingen måste vi dra den upp för trappan eller vika ihop den och ta upp den. Jag har hört att Bugaboo Bee är väldigt lätt att vika ihop, kan göras med endast en hand osv.
Snö har vi ju så sällan här så det skulle inte bli något problem - men jag tycker att bebisen kanske känns lite oskyddad eftersom det inte finns något riktigt inlägg till vagnen?
hej mrshope,
bugaboo bee e ju ett plus i kanten faktiskt men har hört ATT denna Yoyo skall vara ngt googla på. Och om ni inte har så mkt snö ja vf inte