• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • elinile

Har läst det mesta ni skrivit men inte skrivit något själv på länge...

Veckorna tuffar på, i morgon går jag in i v 22. Bebisen knuffas o sparkas till o från hela dagarna och jag fortsätter fundera på om jag ska kolla vad det är eller inte...

Har börjat kika lite på skötväska. Någon som har några bra tips? Är egentligen inne på att köpa mig själv en helt vanlig, snygg lite större handväska i skinn som även får agera skötväska sedan, men inte hittat någon som känns bra än. Var inne på Babyproffsen en sväng igår och fick då syn på en skötväska av märket Lässig, som var jättefin! Men tror den kostade 1200:-. Känns lite väl saftigt för en skötväska. Kan dock tänka mig att lägga runt 1000-1500:- om jag hittar en snygg skinnväska, för det är ju något jag kan använda senare också.

• MissMe83

Alexandra: nej maxi Cosi mura 4, med fyra hjul. Fast gillar man tre bättre kan man ju ta det, det enda som skiljer tre och fyra åt är antalet hjul

• Carrossk

Har inte skrivit något i denna tråden sen tidigare men tänkte hoppa in. Är ju med på FB sidan :)

Mytol: vagnen ser fin ut :). Vill du veta när den är gjord så står sånt på ramen så det borde inte vara några problem för dig att få reda på det. Jag har en emmaljunga och är helnöjd. Köpte den begagnat av en kollega. Funkar kanon nu i detta vinterlandskap :)

• Ung Mamma 91
    Carrossk skrev 2013-01-23 09:36:56 följande:
    Har inte skrivit något i denna tråden sen tidigare men tänkte hoppa in. Är ju med på FB sidan :)

Mytol: vagnen ser fin ut :). Vill du veta när den är gjord så står sånt på ramen så det borde inte vara några problem för dig att få reda på det. Jag har en emmaljunga och är helnöjd. Köpte den begagnat av en kollega. Funkar kanon nu i detta vinterlandskap :)
    Kan du länka FB sidan för hittar den inte ? :(
  • Madelen21

gomorron allihopa...
    Nyss inkommen från en minst sagt kylig promenad till dagis m dottern... Ja tyckte hon kunde va hemma idag när termometern visade - 22 men nej... hon blev hysterisk.. d va bara på ta på sig full mundering å knata iväg det.. sonen tyckte inte d var så vidare när vi gick hem... d visa sig att hans vantar satt inte på riktigt så nu är han kall om händerna... blir å värma hans händer nu.. dom satt på fast händerna hade han inuti overallen.

Suck för kyla... Nää blir en  inne dag och bara göra d jag känner för/orkar med.

• Solrosen82
    elinile skrev 2013-01-23 07:20:55 följande:
    Har läst det mesta ni skrivit men inte skrivit något själv på länge...

Veckorna tuffar på, i morgon går jag in i v 22. Bebisen knuffas o sparkas till o från hela dagarna och jag fortsätter fundera på om jag ska kolla vad det är eller inte...

Har börjat kika lite på skötväska. Någon som har några bra tips? Är egentligen inne på att köpa mig själv en helt vanlig, snygg lite större handväska i skinn som även får agera skötväska sedan, men inte hittat någon som känns bra än. Var inne på Babyproffsen en sväng igår och fick då syn på en skötväska av märket Lässig, som var jättefin! Men tror den kostade 1200:-. Känns lite väl saftigt för en skötväska. Kan dock tänka mig att lägga runt 1000-1500:- om jag hittar en snygg skinnväska, för det är ju något jag kan använda senare också.

Jag är inne på samma idé som dig. Känns så onödigt med en skötväska, speciellt då jag alltid har med min handväska. :)
  • Alicantina
    Caroliin skrev 2013-01-23 07:44:46 följande:
    V.22 idag :)

Kul:) vi närmar oss..går in i v.22 på måndag:)
  • Kickilina
    mytol skrev 2013-01-23 00:56:23 följande:
    Jag ska åka å kolla på en Emma Ljunga imorgon. Hade helt snöat in mig på brio happy när jag upptäckte att vår crescent blivit stulen.
    Har pratat med försäkringsbolaget och dessvärre är det så att vagnar äldre än 4 år dras det bort 60 % av värdet på. Brio racen är ännu inte 4 år utan 3 år så den drogs det bort 50 % på. Men men, det blir iaf ngt.

Hur som helst så kom denna emma ljungan upp igår å tyckte den såg fin å fräsch ut på bilden. Dessutom ville dom ha 900 kr för den så ja sa att ja måste ju iaf åka å kolla även om de låter suspekt billigt....
    Ingen aning om årsmodell, vilket inte spelar mig ngn roll så länge den är fin å fungerar utan problem. 

Vad tycker ni?

www.blocket.se/ostergotland/Barnvagn_Emmaljun... 
    Den såg ju jättefräsch ut! Den ser ut att vara en Emmaljunga Sport 09:a. 900 är ju ett kanonpris. Bara att slå till!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~