• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mrshope

Tack för råden angående Bugaboo Bee

Jag var och kollade lite idag och tycker den *ser* smidigast ut, men det är ju svårt att veta innan man börjar använda den! Men som sagt, vi behöver en som är liten och enkel, haha vissa av vagnarna skulle nästan inte få plats i vår trånga hall! :) Eller komma upp för trappan....den är knappt en meter bred! 

• Isa82

Var idag på rul och allt såg jättebra ut. Hon frågade när vi kom om jag känns bebisen och det har jag men så att denna är mkt lugnare än våran dotter. Skulle nog inte sagt det för sen var det fullt ös så hon fick ibland göra paus så den blev stilla. Vi har ej tagit reda på kön, så det blir några veckors väntan till. Blev dock flyttad från 25/6 till 29/6. Men enl mig är nog det korrekta datumet 27/6. Men sikt samma, ut lär den komma på ett eller annat sätt

• Etangen
    MissMe83 skrev 2013-01-23 19:01:41 följande:
    Nu har vi varit och klämt och kännt, monterat ner och upp och testat allt med vår vagn. Det blir maxi Cosi mura 4 plus. Så nu beställer vi den från Tyskland för 5700kr köper vi den här i Sverige kostar den 8790kr
    Snacka om att göra ett klipp riktigt nöjda är vi!
    Det blir säkert en bra vagn. Om du inte handlat på de tyska sidorna förr så kolla så dom står för om det saknas delar om det är sönder när det kommer, så ni inte står där och får köpa till något.
  • Caliphora
    MissMe83 skrev 2013-01-23 19:01:41 följande:
    Nu har vi varit och klämt och kännt, monterat ner och upp och testat allt med vår vagn. Det blir maxi Cosi mura 4 plus. Så nu beställer vi den från Tyskland för 5700kr köper vi den här i Sverige kostar den 8790kr
    Snacka om att göra ett klipp riktigt nöjda är vi!
    Var köper du dem ifrån i Tyskland? Har ju ingen koll på annat än engelska affärer...
  • MissMe83

Caliphora: min man håller bäst koll på de siterna. Men finns massor av olika och med olika utbud. De flesta har dessutom fraktfritt över 3000. Men kollar med min man vilka han kollat mest på och återkommer
    Så länge funkar Google

• Emmie T

Vi ska beställa vagn (Bugaboo C), babyskydd + tillbehör från Holland. Det blir, inklusive frakt, lite drygt 4000 kr billigare än om vi hade köpt samma prylar i Sverige...

• MissMe83

Jösses!! Ligger på rygg i sängen med magen i vädret och pratar med bebis. För en liten stund sedan rörde sig höger sida om naveln ungefär som han vände sig där inne, såg helt galet ut! Ha ha drt kändes rätt galet åxå. För en gångs skull var mannen i närheten så han inte missade det

• Etangen

Är det någon mer än jag som har börjat blöda näsblod? Har högst gjort det 2 ggr i mitt liv annars men nu är det 2 ggr om dagen och det bara forsar ur näsan. Gjorde det aldrig med mitt första barn så tänkte jag rådfrågar er annars får jag ringa mvc.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~