Caroliin skrev 2013-01-23 07:44:46 följande:
V.22 idag :)
Woop woop! Jag hänger på nu på fredag!
Carrossk skrev 2013-01-23 09:36:56 följande:
Har inte skrivit något i denna tråden sen tidigare men tänkte hoppa in. Är ju med på FB sidan :)
Mytol: vagnen ser fin ut :). Vill du veta när den är gjord så står sånt på ramen så det borde inte vara några problem för dig att få reda på det. Jag har en emmaljunga och är helnöjd. Köpte den begagnat av en kollega. Funkar kanon nu i detta vinterlandskap :)
Välkommen hit! Det är här det händer ;)
sofie och laura skrev 2013-01-23 11:06:09 följande:
Godmorgon .
Kanske hittat tråden nu man letat efter,
Ska ju ha min 4 e lilla bebis i juni och har planerat snitt tom med fått snitt datum så nu känns det mer for real man vet ju att bebisen kommer den dagen =)
Den 21 mars har jag uppbokat 3d ul på tittut i sthlm inne i city så detta ska bli sååå spännande, blir ju sista bebisen i magen så jag planerar massor.
Med denna lilla filur så har jag gjor allt tvärtemot med vad man skall göra, med mina andra 3 har jag dock aldrig handlat ngt i förväg pga av onödig rädsla. Men nu ser jag fram emot bra saker och inte siktar mig in på dåliga saker. Vi ska ju ha trots allt bebis=)
Jag e v 19 och känner knappt ngra sparkar alls några fler som känner som jag det e d enda som får mig lite orolig men det bör väl komma snart eller hur.. Folk kanske muttrar typ : men d e ju den 4e vad har du att undra över...
tyvärr detta är precis som om jag väntar första så har det vart med varje graviditet så alla varit olika ..
så när bör man bli orolig när bör man känna lite buffar
Välkommen hit du också! Vad häftigt att du snart har fyra barn!
Jag är i v.20 nu och började känna lite små rörelser runt v.18 ungefär.