• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sofie och laura

Tack Baby Lei ser framemot att hänga här, Ja ganska coolt med många barn men denna blir den sista.

problemet med mig att jag inte spar ett skit kvar uten ger bort och inhandlar allt nytt för varje barn ... jaaa vet onödigt men ska försöka vara nu lite onormal med detta.
    Har inhandlat en babykorg jätte fin äldre modell ska pynta den med en massa stuff bara himmelsäng mm.. synd bara att jag inte e så duktig på att sy.

fler av er som bor i sthlm      

Laura 06, Leonardo 07, Alvin 10, Bf bebis i juni
  • sofie och laura
    Sagolina skrev 2013-01-23 15:48:57 följande:

Nu har äckliga baciller hittat mig... Har varit yr och hängig hela dagen och nu mot eftermiddagen har halsen blivit öm, näsan täppt, huvudet känns bommulsfyllt och kroppen är trött och öm. Ingen gravidyoga för mig med andra ord! Blir istället att dricka många koppar te med honung, äta apelsiner och ta det lugnt.

Har mycket planerat de närmaste dagarna (måla i badrummet, jobba fre-lö, mässa på söndagen...) så hoppas en dags vila räcker för att mota bort baciluskerna! 

sagolina försk att vila massor , bacillerna hittade hem hit fast till mellan barnet =( inge kul hoppas att alla vi kryar på oss snart
  • sofie och laura

förresten kan man ladda upp bilder från sin iphone direkt in till fl precis som fb typ????

• Sagolina
    sofie och laura skrev 2013-01-23 15:52:42 följande:

sagolina försk att vila massor , bacillerna hittade hem hit fast till mellan barnet =( inge kul hoppas att alla vi kryar på oss snart

Mmm har ju tur som bara har mig själv att tänka på än så länge. Behöver inte göra något om jag inte vill idag. Morgondagens målande kan jag också skjuta upp om jag fortfarande känner mig hängig då, så känns ju bra!

Hoppas ni andra kommer undan och att alla snart är friska!  
  • mytol

Nu har jag varit och köpt den begagnade emmaljungan. Men jisses vad stor den kändes. Insåg då hur mkt jag saknar min crescent å hur smidig den var. Men den här blir nog oxå bra när jag fått vänja mig....

• Stinsen
    mytol skrev 2013-01-23 18:32:07 följande:
    Nu har jag varit och köpt den begagnade emmaljungan. Men jisses vad stor den kändes. Insåg då hur mkt jag saknar min crescent å hur smidig den var. Men den här blir nog oxå bra när jag fått vänja mig....
    Vi var och kikade på barnvagnar i Måndags på Barnen hus....upplevde också att Emmaljunga vagnarna var så "stora" och "klumpiga" förutom deras citycross ....... kikade på Crescent och den kändes verkligen smidigare....dock har vi INTE bestämt oss än då maken vart helt såld på Emmaljungas PP serie ;)
  • Solrosen82

Idag har jag varit till Bm och lyssnat på lillhjärtat. 140-145 slag. Järnet var lite lågt så jag slipper inte undan :(

Välkommen alla nya! :)

Ang inköpslistan så kan jag tipsa om inotyolsalva och bepanthensalva. Minns inte vilken av dem som är bra mot såriga bröstvårtor också.

• MissMe83

Nu har vi varit och klämt och kännt, monterat ner och upp och testat allt med vår vagn. Det blir maxi Cosi mura 4 plus. Så nu beställer vi den från Tyskland för 5700kr köper vi den här i Sverige kostar den 8790kr
    Snacka om att göra ett klipp riktigt nöjda är vi!

• ThereseJohansson

Måndag kände jag bara lilleman några få gånger men både igår och idag lever han loppan och det är ju bara sååå underbart att känna honom...vårat hjärta

• Madelen21

mytol va bra att du fyndade :) vilken årsmodell är den? brukar stå på chassit längst ner vid varukorgen på sidan där.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~