• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mytol
    Madelen21 skrev 2013-01-23 19:23:01 följande:
    mytol va bra att du fyndade :) vilken årsmodell är den? brukar stå på chassit längst ner vid varukorgen på sidan där.

Ska kolla imorn, tror 08 eller 09. Ska lägga in en bild sen. Det som känns jobbigt med den är att man måste koppla bort liggdelen för att kunna fälla ihop den ordentligt å sen om man inte vill ha liggdelen bredvid i bagaget så får man sätta dit den igen, knööööligt.... Crescenten var så himla smidig å fälla ihop...
  • Natan

Angående näsblod så har jag också börjat blöda näsblod lite då och då. Har inte gjort det sen jag var barn :)

• mytol
    Natan skrev 2013-01-24 01:11:20 följande:
    Angående näsblod så har jag också börjat blöda näsblod lite då och då. Har inte gjort det sen jag var barn :)

jag blödde under förra graviditeten, innan de kan ja aldrig minnas att ja blött näsblod mer än 1 gång när jag var väldigt sjuk.
  • Pellefanten

Jag har beställt min bugaboo donkey från Holland jag också och sparade ca 6 tusen. Den rastas just nu fram och tillbaka till dagis med min 1,5 åring i :)

• Madelen21

mytol: nämen va?? ta av liggdelen för å fälla ihop den??
    oj oj d lät ju knöligt...

Ja jag är fast i syskonvagns djungeln.... känner att jag nog faktiskt måste ha en vagn me delbara sufletter alltså 2 separata sufletter och eftersom att jag vill att barna sitter bredvid varandra så finns inte så mkt å välja på faktiskt...
    Måste åka å prova emmaljunga monkeyn fast ja tror den blir för tight.. men prova ska jag... men d lutar åt babytravel las vegas. 

• Carrossk

Madelen21: här är det också syskonvagn på listan av inköp. Som det set ut just nu blir det en babytravel Dublin facelift alt en carena double swing. Men ska kolla in las vegas när den kommer in i butik, tror däremot att den är lite för trång för sonen samt att jag inte gillar de små hjulen fram. Tycker det är svårt att hitta en bra vagn son inte är svindyr :S.

• Madelen21

carrossk: Ja det är skitsvårt.. ja vill inte ha babytravel dublin just för att barnet får ju lov å sitta framåtvänt så tidigt.. har haft en sån förut men sålde den. Jag skulle gärna ha en emmaljunga men min son är ganska lång å tror han kommer slå i huvvet i sufletten.. alternativen är just nu emmaljunga monkey eller las vegas.. las vegas finns i butik nu föresten, iaf i min babyproffsaffär, ring din å hör om den finns... hon på min affär sa att d va 2 v leverans beroende på hur d såg ut på central lagret... 

nu ska jag å barna göra bulldeg :) 

• Hannathu
    Madelen21 skrev 2013-01-24 09:47:22 följande:
    carrossk: Ja det är skitsvårt.. ja vill inte ha babytravel dublin just för att barnet får ju lov å sitta framåtvänt så tidigt.. har haft en sån förut men sålde den. Jag skulle gärna ha en emmaljunga men min son är ganska lång å tror han kommer slå i huvvet i sufletten.. alternativen är just nu emmaljunga monkey eller las vegas.. las vegas finns i butik nu föresten, iaf i min babyproffsaffär, ring din å hör om den finns... hon på min affär sa att d va 2 v leverans beroende på hur d såg ut på central lagret... 

nu ska jag å barna göra bulldeg :) 

Satte sonen i en Monkey när jag var med en kompis som kikade på vagn. Han är smal och inte jättelång men han fick knappt plats på bredden i Monkeyn.
    Et tips till er som kikar på vagn, har ni möjlighet att ha med en 2-4åring som kan provsitta de vagnar ni är intresserade av så slipper ni obehagliga överraskningar som att vagnen är urvuxen vid 1½års ålder.
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~