• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Okej, ja jag har bara tittat på den i butik men inte provat just därför att ja tycker den såg jäkligt smal ut.. däremot andra emmaljunga syskonvagnar typ emmaljunga twin citycross såg väldigt rejäl å bred ut...
    Fast då har ju den en suflett å den kommer inte funkar för oss.. Å jag vet inte hur jag ser på de där me svängbara små hjul fram.... hmm... rena djungeln... ska nog ner på stan i morgon igen å då ska ja säga åt min sambo att vi går in å kollar vagnar igen å kollar va som finns.... 

• Caroliin

Madelen21: hur gamal är din son? Har en snart (om 2veckor) 4åring här hemma och vi har en emmaljunga syskonvagn och han slår inte huvudet i suffleten.

• Madelen21

caroliin: han fyller 3 i sommar. mätte han just mot vår mätsticka och han är mellan 90-91 lång.
    Jag sålde en gammal emmaljunga syskonvagn och den slog han inte i huvvet på sufletten så kanske kanske d kan bli en emmaljunga iaf då :)
    Ska kika runt på blocket lite... Babytravels vagnar är ju rekommenderade för upp till 15 kg.. men vi har även haft en babytravel dublin förut å min dotter satt i den längre än 15 kg å d va då inga problem...
    Men som sagt ska gå in på min babyaffär å kolla i morron. 

• Hannathu
    Madelen21 skrev 2013-01-24 10:19:18 följande:
    caroliin: han fyller 3 i sommar. mätte han just mot vår mätsticka och han är mellan 90-91 lång.
    Jag sålde en gammal emmaljunga syskonvagn och den slog han inte i huvvet på sufletten så kanske kanske d kan bli en emmaljunga iaf då :)
    Ska kika runt på blocket lite... Babytravels vagnar är ju rekommenderade för upp till 15 kg.. men vi har även haft en babytravel dublin förut å min dotter satt i den längre än 15 kg å d va då inga problem...
    Men som sagt ska gå in på min babyaffär å kolla i morron. 

Känns som de flesta vagnar är godkända för 15kilo. Lite ynkligt om man har stora barn.
    gorek86 skrev 2013-01-24 10:21:15 följande:
    Imorgon är det dags för Rul! Håll tummarna för mig tjejer :)
    Lycka till!
  • gorek86
    Madelen21 skrev 2013-01-24 10:22:24 följande:
    gorek86: spännande :) ska ni kolla va d blir?
    Nej vi vill ha en överraskning :)
  • Lizz89

I morgon ska jag göra glukosbelastning pgr av min övervikt. Är de något ja bör undvika att äta idag som kan påverka resultatet?

Jag har ätit en hel del chips under veckorna, är i vecka 21.. Kan chips påverka detta resultat eller är det mer om man har ätit mkt sött som godis och läsk?? De är vell lite socker i chips med iofs.. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~