• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Solrosen82
    Madelen21 skrev 2013-02-05 12:34:49 följande:
    solrosen82:

tyvärr har den bm jag hade innan slutat för hon bodde i falun å jobba i mockfjärd å det är x antal mil att pendla så hon fick jobb på sin hemort och sluta därför mkt synd.. den andra bm som va bra gick i pension nyligen... jaja bara gilla läget å hoppas d va en engångs grej.

Det var ju typiskt! Hoppas det var en engångsföreteelse.
  • Madelen21

solrosen82: ja jag hoppas det.. .ska inte dit förens 19 februari.

åå våran syskonvagn har kommit idag så min sambo ska få hämta ut den när han kommer hem... å jag ska ge mig på nåt så stort som att göra pannkakssmet å steka pannkakor... det brukar  sambon annars få göra... men idag ska jag testa fick lov å ringa å fråga vad han har i smeten så jag inte misslyckas :) 

• sofie och laura

Är det någon mer som lider av muntorrhet???

jag lider av det jag e så torr i munnen att det e jobbigt!!!

Idag var jag hos bm och fick lyssna på bebisens hjärtljud och prata om min foglossning,

fick lite tips och råd om hur jag skall gå stå röra på mm aja bara att stå ut eller hur  

Laura 06, Leonardo 07, Alvin 10, Bf bebis i juni
  • Pernilla74

Hur ofta får ni gå till barnmorskan ? Jag var där i vecka 17 och har inte tid förrän vecka 25 eller 26 nånting nästa gång...Kommer inte ihåg att det var så sällan man gick dit...

• Hannathu
    Pernilla74 skrev 2013-02-05 15:35:58 följande:
    Hur ofta får ni gå till barnmorskan ? Jag var där i vecka 17 och har inte tid förrän vecka 25 eller 26 nånting nästa gång...Kommer inte ihåg att det var så sällan man gick dit...

i början är det ganska sällan och sen känns det som man alltid är där på slutet (varje vecka i alla fall)
  • AlexandraViberg
    Pernilla74 skrev 2013-02-05 15:35:58 följande:
    Har inte varit där sen v.10, ska dit i v.25 igen och sen är det tätare efter det.
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • sanmal

Natan; här gör bm det första gången man kommer dit efter rul, alltså runt v 24-25. Känns som en evighet dit!

• ThereseJohansson

Någon med foglossning?? Jag har såååå sjukt ont idag speciellt på vänstersida bakom ryggen...har en skadad disk sen innan men på höger sida så smärta är jag van men detta är nått helt annat...usch å fy alltså!! Biter dock ihop och jobbar fortfarande 100%..vill inte gå hemma redan...frågan är ju hur länge man orkar hålla masken och jobba på...tur jag har en underbar man som hjälper mig mycket här hemma...

• Etangen

Är det någon mer som har sammandragningar så fort man gör något? det räcker att jag ska sätta mig upp i soffan från att jag legat eller att jag går ut i köket för att hämta vatten.
    Känner inte igen det från förra graviditeten. Men så är man lite orolig för att förra graviditeten satte igång i v.30.

(btw är i v.23 nu) 

Tack på förhand för svaren :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~