Sagolina skrev 2013-02-06 05:23:45 följande:
Går också på gravidyoga! Verkligen super! Ikväll är det dags för ett pass igen. Kursen började i början av januari, så känns att man börjar få lite koll på rörelserna nu och verkligen får in den rätta streschen!
Annars satsar jag mest på promenader för att få motion och frisk luft. Imorgon blir det simning, kanske något jag tänker börja göra lite nu och då dessa närmaste månader, så vägarna inte är de trevligaste att gå på...
Simning låter så skönt! Det är jag också sugen på att börja unna mig :)
Går du på vattengympa eller simmar du bara själv?
Madelen21 skrev 2013-02-06 14:46:40 följande:
Näää ny vagn är verkligen aldrig tråkigt :) å denna kan man ju ha som enkelvagn också.. fast jag har inte vågat mig på å gå ut me den än..ja vill vänta å köpa regnskydd också innan jag går ut med den. så länge kör jag runt runt inne med den haha :) kan väl lägga i en docka å låtsas det är bäbben :) hihi :)
vet inte om jag skrivit om det igår men äsh ja skriver igen...
Jag har ju fått ett extremt sug efter gräddbakelser.. i måndags bakade jag en budapest stubbe å vipps den va slut fort :) igår kväll blev det rulltårta bakelser.. å ikväll.. ja ikväll kanske d blir choklad pudding eller kladdkaka :) haha... är sjukt sugen hela tiden.. sen igår så satt vi här å såg på tv varav matte på bygglov börjar prata om tunnbröd rulle.. å då blev ja galet sugen på en tunnbröd rulle me korv å räksallad åååå.... fy fasen va gott!!!!
päron äter ja massor oxå å gärna rå lök och smörgåsgurka :) man är ju knäpp alltså....
nån annan som känner igen sig? antar att bebisen behöver mkt fett nu så det kan va därför man äter som en häst : )
Vad du bakar! Vad duktig du är!