• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Baby lei: Ja är man sugen så bakar man :) hihi :)
    attans choklad puddingen var slut, antingen får min sambo köpa mer eller så bakar jag en kladdkaka :)

idag kände jag mig sådär sjukt trött igen så ja tänkte att nej ja tar en järntablett. tog en igår och vi kom överens om att ta 1 var 3e dag men jag tar när jag känner istället just nu.  men bara 1 om dagen.
    Har fått väldigt ont i mitt vänstra ben (åderbråcksbenet) kan knappt gå... idag tog mkt längre tid att gå till dagis å hämta dottern än va d brukar :/

sitter å väntar på middagen som idag fick bli korvgryta med potatis korv morötter och kålrot. man kokar upp potatis morot och kålrot sen tillsätter man strimlad korv och salt och kryddpepparkorn och om man vill buljong.

nån som är medlem på minbebis.com?
    jag blev det idag för jag tänkte starta en blogg där men ja vet inte hur man gör :( 

• em77

Nu har jag läst i kapp mig lite här på tråden, sen fb gruppen startades så hänger man mest där då det e så mycket enklare å ladda ner bilder osv om man som jag använder mobilen bara.

Kollade även in bildtråden.. Fina magar alla har och vad mycket fint ni har köpt till era små troll. Har inte börja handla så mycket än men vagn fick jag beställt idag . Mitt val stod mellan en buga boo och en jooltz och det blev en jooltz då jag såg mer fördelar i den. Har haft urban jungle till mina tidigare och även vart nöjd med den. Men vill kunna ha sittdelen både ut och in mot mig vilket man inte kunde med den. Känner mig nöjd och har beställt den till slutet maj.. Så garantin blir längre samt att den inte ska ta så stor plats här hemma.

Längtar till säng mm ska inhandlas!!

• Sagolina
    Baby Lei skrev 2013-02-06 15:06:02 följande:
    Simning låter så skönt! Det är jag också sugen på att börja unna mig :)
    Går du på vattengympa eller simmar du bara själv?

Har nog bara planerat att simma, då behöver jag inte passa några speciella tider. Däremot går jag ju på gravidyoga på onsdagar (har precis kommit hem) och det är jag verkligen glad för att jag bestämde mig att delta i!
  • Pernilla74

Idag har min man känt sparkar för första gången ! :)) själv tycker man ju att dom känns så himla tydligt, men det är klart att det är skillnad när man känner på insidan oxå ;)

• cj2
    Pernilla74 skrev 2013-02-06 19:26:38 följande:
    Idag har min man känt sparkar för första gången ! :)) själv tycker man ju att dom känns så himla tydligt, men det är klart att det är skillnad när man känner på insidan oxå ;)
    Åh vad mysigt. vilken vecka är du i?

Min sambo fick känna på Nyårsafton! Det var underbart!
  • ThereseJohansson

Min man kände första gången i helgen...imorsse låg vi kvar i sängen och drog oss och han strök på magen och då buffade lill killen till pappas hand ett par gånger...är så himla mysigt! :)

• Kickilina

Mytol: Så tufft med din foglossning! Har själv bara börjat få lite känningar fram efter att jag tränat och bara då hinner jag bli smått irriterad och tycka det är jobbigt! Hoppas du får ändrat dagarna till nätter!

• sofie och laura

Alla boar o rensar en del av graviditeten.

Jag e så himla trött o gnäller ff om min foglosssning lääängtar som attan efter bältet jag ska ha nästa onsdag!

Jag e ju en liten planerare o ser fram emot maj som bara den då jag vet att i juni händer d grejjer helt ofattbart.

Hur man kan längta efter ett barn så mkt kan knappt bärga mig de e inte klokt ju       

Laura 06, Leonardo 07, Alvin 10, Bf bebis i juni
  • Caroliin

Imorgon fyller stora grabben 4år ! Tyst & så ska jag baka cupcakes & chockladbollar, längtar nog mer än barnen haha..

ett litet BM besök på morgonen också, kul =)

T - 090207. M - 110506. BF - 130604.
  • Solrosen82

ThereseJohansson: Ja då har du riktigt besvärlig foglossning :( Det e väl bara att hålla tummarna att du kan jobba mars ut. Men att ta en dag i taget låter som en bra idé. :) Jag sitter ju bara framför datorn hela dagarna, så det är ganska smärtfritt på jobbet. Värmer en vetekudde som jag har bakom ryggen.

Caroliin skrev 2013-02-06 20:47:26 följande:
    Imorgon fyller stora grabben 4år ! & så ska jag baka cupcakes & chockladbollar, längtar nog mer än barnen haha..

ett litet BM besök på morgonen också, kul =)

Vilken rolig dag du har framför dig :) Sonen hade säkert massor av fjärilar i magen när han skulle sova ;)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~