• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

maravillhosa:
    Tack tack :) tycker du det passar ihop med agnes och theo? mina barn heter så :) jag tycker mkt om elias men sambon är mer tveksam :) men i slutändan så har de varit jag som fått välja :).
    ja man har ju en stund på sig att fundera :)

• Maravilhosa
    Madelen21 skrev 2013-02-14 20:36:55 följande:
    maravillhosa:
    Tack tack :) tycker du det passar ihop med agnes och theo? mina barn heter så :) jag tycker mkt om elias men sambon är mer tveksam :) men i slutändan så har de varit jag som fått välja :).
    ja man har ju en stund på sig att fundera :)

Japp, jag tycker att det funkar.. passar ihop. Jag tycker egentligen inte att syskonens namn behöver passa ihop. Huvudsaken är ju att knodden får en namn som passar in på den :)  Annars Tycker jag att Måns rmmar bra med syskonens namn. 

Sambon och jag är inte helt ense om namn.. fast några har vi allt. Syskonen här hemma heter Memphis och Mirabell. Kan tillägga att det inte finns någon tanke bakom att båda börjar på M ;)  
  • mytol

Sambon har till slut gett med sig på mitt pojkförslag så vi har nu tilltalsnamnen klara. Tjej så blir det Linnéa å pojke så blir det Noel. Storebror heter Vincent.

• Maravilhosa

mytol: Gott att ha namnen klara!! :)

• Maravilhosa
    sofie och laura skrev 2013-02-14 18:54:28 följande:
    Sedan säger jag shkåååååål till er alla som gått in i en ny vecka jag e i v 23 idag jippoiii

japp, hurra för nya vecka.. det rullar på med andra ord.  

Förresten.. vad söta skorna lät av din beskrivning! Kommer blir så fint ju...   
  • Madelen21

Gomorron allihopa
    här har jag gått å blivit gör förkyld över natten.. ush... öm i hela kroppen å jätte hosta :( 

• Sagolina

Godmorgon själv Madelen! Usch för förkylningar! Själv har jag fått uvi och börjat antibiotikakur, så känner mig såå trött i kroppen! Inte kul då man ska jobba...

• Sagolina

Ajj då:S Ingen bra kombination! Kom ihåg att dricka mycket, så du inte blir uttorkad!

• Lillpluttan

Madelen21: fy för magsjuka som gravid! Råkade ut för det förra veckan. Det var verkligen hemskt :(.. Krya på dig!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~