• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

ja det ska jag göra... har hört många som har lika som mig, förkylda ont i kroppen och spyr... så det är nog nån influensa kombinerat med kräksjuka verkar det som... hoppas på det iaf så vi har det avklarat sen..

blir en lång dag då sambon jobbar ända till kl 16... men ja sa att ja ringer om jag känner att jag inte orkar.

• Lillpluttan

Förresten... Är det ngn mer som inte känt sparkar osv än? Tycker jag känner lite rörelse ibland men inte så ofta.. Bör man bli orolig eller kan det vara "normalt"? Går in i v.24 i morgon..

• Madelen21

lillpluttan: ja jag har haft det i alla mina graviditeteter fast då innan v 12 när man ändå har mått så illa å då var allt xtra drygt.... men nu är det nog en kombinerad förkylning och magsjuka :( ush blir å kura hela dagen idag. älsta barnet är oxå sjuk fast hon är bara förkyld å har spytt 2 ggr i förrgår. minstingen är pigg...  jobbigt när sambon jobbar till 16 idag... men ja sa att ja ringer efter honom om ja inte orkar vara ensam me barna... men än så längee går d bra.

• Sagolina

Drömde inatt att jag var ute och gick med barnvagnen någonstans på landet:) Först sov lill*n och vaknade sen och var så glad. En liten flicka var det som vi fått:)
    Ska bli intressant att se vad för kön det blir! Först var jag helt säker på pojke, men nu lutar jag mera mot flicka. Har två gånger punder de senaste veckorna drömt om lill*n och båda gångerna har det varit en liten flicka! 

• Madelen21

lillpluttan: ja jag känner bäbisen dagligen och numera inte bara på kvällen som förut utan nu lite närsomhelst på dygnet. fast bara om jag inte gör någonting.. typ bara slappar.

• Hannathu
    Lillpluttan skrev 2013-02-15 08:23:02 följande:
    Förresten... Är det ngn mer som inte känt sparkar osv än? Tycker jag känner lite rörelse ibland men inte så ofta.. Bör man bli orolig eller kan det vara "normalt"? Går in i v.24 i morgon..

Det är normalt att inte känna så jättemycket, det beror väldigt mycket på hur barnet är och hur det ligger, samt vart moderkakan sitter.

från v 26 bör man känna något varje dag men det behöver inte vara regelrätta karatesparkar
  • sofie och laura

Theresejohansson: jag fick mitt planerade ks direkt efter Rul❤ beror på att jag haft 2 ks innan. Lika nervös varje gång!! Vart kommer ditt planerade ks bli någonstans

• Sömntutan

Ser att det är namnprat. Här bli det nog en Hugo eller en Minna. Men man hinner kanske ändra si ;)

Äntligen! BF ~23 juni
  • sofie och laura

Lillpluttan:: jätte svårt att säga att du inte ska vara orolig är du det ring ett extra samtal och få en koll ð??? du ska nog inte vara orolig eftersom i v 26 bör du känna ngt kram

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~