• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sofie och laura

Tack madelen21 för namn tippsen jag gillar din engagemang i denna grupp för att du är den enda jag ser som svarar oftast på allas inlägg (oftast så får jag bara svar av dig hahahaha )

Idag shoppade jag loss till lilla sedan i magen ett par baby converse skor, vita med sidenband och strass ovanför special beställda:0) klänningar pannband mm åååå hon kommer vara likadant som sina 3 andra syskon ❤

• sofie och laura

Kockilina: visst e det underbart ibland att såna där smågömmor kan få tiden att stanna gott gott med räkmacka

• sofie och laura

Solrosen: känner jag med att hon sträcker på sig på ett annorlunda sätt så att jag tappar andan typ konstigt❤

Någon i denna grupp som kommer ha planerat Ks?

• Madelen21

sofie och laura: tack tack :) jag gick också in i vecka 23 idag :) vi får väl skåla med cola eller nåt :)
    har du några gravid cravings??? Mina är gräddbakelser... nu har jag ätit extremt mycket sista veckan.. bakade en budapest stubbe en dag och rulltårta en annan och idag har jag ätit en princess tårta stubbe å kebabtallrik till middag. :) Jag börjar känna att jag orkar mindre, och när jag går mkt så börjar jag flåsa, det börjar bli tungt. hur mkt har du gått upp i vikt? jag har gått upp ca 7 kg. totalt me båda mina barn har jag gått upp 18 och 20 kg och det lär säkert bli lika denna gång, men det gör inte mig nåt då jag inte har några problem att gå ner i vikt sen efteråt.

Nu snart ska jag kika på farmen å äta en tårtbit tror jag :) 

• sofie och laura

Hihi söt ja precis shkåååål med allt utan alkohol!
    I början var jag fruktansvärd sugen på öl blev alkoholfritt såklart avskytt öl innan men nu vete tusan vad mitt cravs är!!!
    Äter lite allt möjligt!

Nu har jag gått upp hm har inte ställt mig på vågen än kanske dags att göra det!!! Blä

Trött är jag och större med hihi bor du i Sthlm

• Solrosen82
    sofie och laura skrev 2013-02-14 18:58:18 följande:
    Solrosen: känner jag med att hon sträcker på sig på ett annorlunda sätt så att jag tappar andan typ konstigtâ¤

Någon i denna grupp som kommer ha planerat Ks?

De måste växa rätt mycket nu :)
  • Maravilhosa

Madelen21

Fina namnalternativ på lillpojken. Tummen upp för Elias.. Det enda "mer vanliga" namn jag kan tänka mig.. tycker det är jätte fint! :)  

Vi får se vad det blir för namn på våran.. :)  

• ThereseJohansson

Sofie och Laura: jag hoppas på planerat kejsarsnitt då jag har skadade diskar i ryggen...ska på spec mödra i v 28 (mitten av mars) för detta....

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~