• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Sagolina

Inatt var första natten som lill*n höll mig vaken med sina sparkar och kullerbyttor. Hittills har nätterna varit lugna, men inatt var det tydligen disco i magen:P Hela morgonen har han/hon varit superlivlig, så roligt att få ligga kvar i sängen och känna alla sparkar och rörelser mot händerna!Hjärta

• Suey

Vi ska inte heller döpa i kyrkan, ska ha en namngivningsceremoni sommaren 2014 på landet med nära och kära. Ev funderar vi på att viga oss i samband med det också :) känns helrätt! Och har absolut inga förväntningar på presenter som nån här skrev ;) känns bara fint för oss (och ex mor-och farföräldrar) att få dela den stunden!

• Suey

Sagolina: så mysigt! Jag kan känna av hicka ibland, tror ni det kan stämma (v 25)?

• Meoow

Efterlysning: böcker att läsa under graviditeten :) gärna om barn/att bli förälder eller som berör själva förlossningen då jag redan läst en del om graviditeten...

• ThereseJohansson

Min syster och systerson (snart 5år) har sovit hos oss i helgen trots att vi bara bor några mil ifrån varandra...iaf så låg vi i gästrummet där de sov i bäddsoffan och kollade melodifestivalen och systersonen fick för första gången känna våran lilla Vincent sparka..sedan låg han länge med huvudet på magen och lyssnade...var en stolt blivande kusin som åkte hem idag :)

• Madelen21

hej allihopa
    varit hos läkaren och influensan är va ja har.. fick mollipect och dom kolla öron hals å snabbsänka
    något svullen i trumhinnan men inte röd. så ja... ligga å sova lr slappa... ser ut som sju svåra år hemma å ja orkar fan inget!! :( 

• MickisFlisanNellie

Här ligger jag och dottern på sjukhuset sen igår. Hon blev så tagen av influensan och sen så fick hon ju vattkoppor. Bara att läggas in och droppas upp. Jag har så hemsk hosta och halsont från hell. Fick höra av gubben min att äldsta dottern fick åka in till läkaren idag och hon har öroninflammation. Det här är ju så sjukt när ska det hela ta slut?

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • Madelen21

mickis flisan nellie: fy jag har hört att denna influensa ska vara aggressiv :(
    Jag är liggandes och orkar ingenting alls.. .helt slut vill bara sova... å det är en enda röra överallt.. åå ja orkar inte :( undrar om jag ska försöka mig på å ta ett bad tro... vi får se.. 

krya på er 

• mytol

Usch, influensan låter inte som ngn höjdare. Jag brukar i vanliga fall ha ett immunförsvar som en spetälsk men har aldrig varit så frisk som när jag var gravid förra gången å det har hållt i sig denna gången med. Funderar på om vitaminerna och folsyran kan vara det som min kropp behöver för de äter jag varje dag men av nån konstig anledning så kommer jag aldrig ihåg å ta dom när ja inte är gravid.

• MickisFlisanNellie

Madelen 21: Tack detsamma! Nej jag vill inte ens tänka på hur det ser ut hemma. Men det får man ta när man orkar igen. Vila upp dig nu!

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~