• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • sofie och laura

Här tror jag att det blir spjälsäng från ikea men vete tusan vilken samt att det blir lite mer flickiga lakan från nätet såg ett sett från hemtex sååå sött
    Ja man längtar efter den söta lilla flickan i magen och jag ska spöka ut henne som en riktiga docka BEBBBI     

• Pernilla74

God morgn ! idag ska jag försöka tvinga i mig blodpudding för att få upp järn värdet. Kan ju inte äta järntabletter eftersom jag får sån förstoppning.... Tycker synd m er sm har sån klåda, låter inte kul. Det är ändå på nåt vis lite tröstande att läsa om andras besvär, för då blir man inte lika chockad när man drabbas själv...

• Madelen21

nämen bilden kom inte med i mitt sista inlägg å inte d ja skrev heller :/
    testar igen då. sofie och laura jag har denna säng från ikea och kostar 599 kr.

• cj2
    Pernilla74 skrev 2013-02-18 09:06:02 följande:
    God morgn ! idag ska jag försöka tvinga i mig blodpudding för att få upp järn värdet. Kan ju inte äta järntabletter eftersom jag får sån förstoppning.... Tycker synd m er sm har sån klåda, låter inte kul. Det är ändå på nåt vis lite tröstande att läsa om andras besvär, för då blir man inte lika chockad när man drabbas själv...
    C-vitamin med järn + blutsaft fick jag rekomenderat av min bm sist jag var där.. dagens lunch här är också blodpudding! Nu jävlar!

efter att jag började dricka c-vitamin kombinerat med mitt järnintag har jag faktiskt lyckats vakna på mornarna!
  • MickisFlisanNellie

Äntligen så får vi komma hem igen. Ska bli så skönt efter att ha legat isolerade på infektionskl. Hem och pimpla honungsvatten. Känner att det är på väg att vända nu. Bara hostan och halsontet kvar. Grodan i magen verkar må bra och idag fick jag kraftiga sparkar under revbenen. Härligt! 101 dagar kvar nu. Tjoho!

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • Pernilla74

Vad bra tips cj2 ! Jag ska genast köpa c vitamin med järn ! Blutsaft kör jag med redan. Det gick faktiskt ganska bra att få ner blodpuddingen, bara jag tog mycket lingonsylt och bacon till :))

• Madelen21

sofie och laura: ja vi köpte den när vi vänta första barnet å då tror jag att ja var i v 30 å ja kan säga att då var det inte kul att gå på ikea höggravid å super kissnödig hela tiden å ont överallt.. så om man ska köpa såna saker så ska man nog typ göra det nu innan man blir allt för tung mm.. absolut inget illa menat mot någon men bara ett tips. vi behöver inte köpa nått alls. vi har allt vilket känns väldigt skönt. Jag har ju legat däckad hela helgen och har inte orkat med nånting här hemma... nu har jag både torkat golv å lagat en stor gryta korvstroganoff som vi kan äta till både lunch och middag.

sen har jag setat å funderat ut en matlista på kommande vecka.
    nu lär ja sätta igång tvättmaskinen också. 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~