• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-02-19 11:33:46 följande:
    cj 2 ja ringde 1177 och hon börja prata om magsår... så hon rådde mig ringa vc och ja gjorde det och i väntan på att dom skulle ringa upp mig så sa min  sambo: men han åt ju massvis med oreo kakor igår kväll ( dom är svarta) så det förklarar ju saken till svart bajs... shit va dum ja kände mig nu när dom ringde å vi kommit på felet själva :P
    Hahaha! Jag blir lika rädd varje gång jag har ätit rödbetor :)
  • cj2
    Baby Lei skrev 2013-02-19 11:45:05 följande:

Jag vill också ha bebisen i sovrummet såklart! Nära nära.

Det tar ju lång tid innan de behöver något eget utrymme egentligen. Glad 
    alltså vi bor fem pers i en trea, jag har inte ens en hörna att fixa i ordning!
  • Madelen21

i min familj så sover vi i samma rum :) min son har en egen hörna och vår älsta dotter har såklart eget rum men vill tyvärr inte sova där pga massa olika saker... bäbis kommer ha sin hörna brevid mig där jag sover. eget rum till vår son som är 2½ får vänta lite. Känns inte som det är så bråttom faktiskt... vår dotters rum är mest bara lekrum nu ioch med att hon inte vill sova där... måste försöka få henne att sova där innan bäbis kommer.. men just nu är vi sjuka och orkar inte ta striden.

tänkte höra me er, är det nån som gjort en taco tårta någon gång? hur var det?gott??
    tänkte göra en till helgen :)

fler än jag som börjar längta efter grill säsongen? :) 

• Happymom

Madelen21, har han ätit järnrikt? Då kan det svarta bajset bero på det. 38,5 är ingen livshotande hög feber, först vid 41 grader rekommenderas man att åka in med barn. Är du orolig så tycker jag att du ska ringa svårdupplysningen. Finns ju inget värre än att vara orolig för sina barn

• Madelen21

happymom: jag ha pratat mä 1177 och vc och kom tillslut på "felet" själv, lr min sambo gjorde:)
    han åt visst massor av mini oreo kakor igår kväll och dom är ju svarta :) så där hade vi lösningen på problemet :) 

• cindy03

Idag har jag blivit sjukskriven 50%0på grund av min foglossning.

Och även lyssnat på bebisens hjärtslag 150 slag/min

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-02-19 11:54:41 följande:
    i min familj så sover vi i samma rum :) min son har en egen hörna och vår älsta dotter har såklart eget rum men vill tyvärr inte sova där pga massa olika saker... bäbis kommer ha sin hörna brevid mig där jag sover. eget rum till vår son som är 2½ får vänta lite. Känns inte som det är så bråttom faktiskt... vår dotters rum är mest bara lekrum nu ioch med att hon inte vill sova där... måste försöka få henne att sova där innan bäbis kommer.. men just nu är vi sjuka och orkar inte ta striden.

tänkte höra me er, är det nån som gjort en taco tårta någon gång? hur var det?gott??
    tänkte göra en till helgen :)

fler än jag som börjar längta efter grill säsongen? :) 

Svårt att ta tag i sovrutinerna när barnen är sjuka. Men jag tycker att det låter mysigt att sova tillsammans som ni gör :) Det längtar jag efter!

Jag har ätit något som hette tacogratäng har jag för mig. Med en massa cremefraiche och philadelphiaost och grejjor. Här har du en länk som verkar vara samma typ av recept som den jag åt.
    http://www.tasteline.com/recept/Tacogratang_13?portions=4
  • Madelen21

baby lei ja den brukar jag göra faktiskt... men nu ska det bli en tårta med såna mjuka bröd å köttfärs mm.. ja jag kan inte hålla mig till fredag så nu ska ja testa :)

• MickisFlisanNellie

Vi har inte heller nåt rum att fixa åt bebisen. Men har tagit en hörna under trappen där jag samlar på alla bebisgrejer.

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • AlexandraViberg

Vi har ett rum.. det är nästan klart t.o.m!

Ska bestämma mig för en  väggdekal (vill ha ett träd men finns så många att jag inte kan bestämma mig) och sedan skriva fast skötbordsdelen på skötbordshyllan (hensvik från ikea) och hitta några tavlor samt sy förvaringskorgar att hänga i skötbordet. Så det är inte alls mycket kvar.

Ska även borra ett hål i taket i vårt rum för takvaggan :)

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~