Sagolina skrev 2013-02-20 08:09:07 följande:
109 dagar kvar för min del:)
Har sovit så dåligt inatt.. Har haft ont i magen + busiga katter, så vaknat många gånger och legat vaken... Tur så har jag inget jag måste göra idag, bara en massa planer för vad jag borde göra. I alla fall skall jag börja med en tur ut på stan för att köpa förvaringslådor! Städade ur min del av garderoben förra veckan och blev en hel del kläder som jag inte kommer i förrän lill*n är ute och magen minskat igen!
106 dagar för mig

Häftigt!
Jag har också två katter som blivit som tokiga på nätterna/tidiga mornarna.. I morse väckte de mig vid fem! Sprang runt sängen och upp i sängen och över oss och runt om kring. Helt galet.
Sen kunde jag inte somna om. Typiskt.
Och om jag skulle stänga ut dem från sovrummet skulle de bli galna! Det har de aldrig varit med om i sina 13 och 7 åriga liv

.
sofie och laura skrev 2013-02-20 09:13:32 följande:
Jag vet inte varför men jag tycker inte att små bebisar skall sova i egna rum
Nej, så känner jag också. Det skulle kännas helt onaturligt på något sätt. Vill vara nära, nära!
Jag kommer säkert sitta och stirra på honom hela nätterna när han försöker sova stackarn! Hahaha!
Jag längtar! Tänkte börja med ett babynest och en vagga vi har i sovrummet, sen spjälsäng när han växer ur vaggan. Sen får vi väl se när man flyttar hans säng till eget rum. Tror att det blir mest leksaksförvaring därinne

Hannathu skrev 2013-02-20 10:50:41 följande:
Det viktiga är ju att det funkar för bebis och föräldrarna
Vi hade vår skrutt i vår säng tills för ett par månader sen, nu kommer han travande framåt morgonkvisten och vill ha "välling" eller mitt i natten om han drömt något.
Min kollegas bebis vaknade varje gång de rörde på sig men så fort de ställde hennes säng utanför deras sovrumsdörr så blev det lugnt för alla
Ja, man vet ju aldrig hurdan bebis man får. Han kanske blir superstörd och tycker att vi är jobbiga som vill ligga och gosa med honom i sängen hela nätterna. Det lär ju visa sig..
Sagolina skrev 2013-02-20 11:14:46 följande:
HMs mama leggings är verkligen guld värda! Har två par hemma och använder dem nästan dagligen! Tur så har jag många klänningar som jag kan använda på jobbet, så jag har all möjlighet att bo i dem:)
Jag har också köpt på mig ett gäng. Helt oumbärliga och SÅ sköna! Men de håller knappt en tvätt. Helt sjukt dålig kvalitet måste jag säga.