• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • cj2
    ThereseJohansson skrev 2013-02-20 06:07:15 följande:
    Idag är det 100dagar till bf :)
  • Sagolina

109 dagar kvar för min del:)

Har sovit så dåligt inatt.. Har haft ont i magen + busiga katter, så vaknat många gånger och legat vaken...   Tur så har jag inget jag måste göra idag, bara en massa planer för vad jag borde göra. I alla fall skall jag börja med en tur ut på stan för att köpa förvaringslådor! Städade ur min del av garderoben förra veckan och blev en hel del kläder som jag inte kommer i förrän lill*n är ute och magen minskat igen!

• Madelen21

sofie och laura: jag känner lite som dig när det gäller barnen och sömnen... lika säger min sambo, dom sover i egna rum när dom är mogna.

• Hannathu

Får jag gnälla lite?

Det gör så ont i fogarna så jag får panik. Har ett sittande jobb så foglossningsbälte stryper bara blodtillförseln till benen så det kan jag inte använda. Lite bra är att det inte började tidigare den här graviditeten i alla fall.

• sofie och laura
    Madelen21 skrev 2013-02-20 08:29:37 följande:
    sofie och laura: jag känner lite som dig när det gäller barnen och sömnen... lika säger min sambo, dom sover i egna rum när dom är mogna.

Jag vet inte varför men jag tycker inte att små bebisar skall sova i egna rum
  • cj2
    Hannathu skrev 2013-02-20 09:07:23 följande:

Får jag gnälla lite?

Det gör så ont i fogarna så jag får panik. Har ett sittande jobb så foglossningsbälte stryper bara blodtillförseln till benen så det kan jag inte använda. Lite bra är att det inte började tidigare den här graviditeten i alla fall.

Klart du får gnälla! Jobbigt med foglossning..
  • Madelen21

sofie och laura: nej de tycker inte ja heller, mina barn har inte sovit hela nätter förens 1½ och 2 år.

• sofie och laura

Jag önskar att alla graviditeter var smärtfria men det e ju bara en önskan hihihi

Idag har jag inte mycket att göra betyalt lite räkningar och bara slappar..

All creeds till HM´s mamma leggings för 99.- så sköna alltså jag kommer bo i dessa måste köpa ett par till=)  

• cj2
    sofie och laura skrev 2013-02-20 09:56:16 följande:
    Jag önskar att alla graviditeter var smärtfria men det e ju bara en önskan hihihi

Idag har jag inte mycket att göra betyalt lite räkningar och bara slappar..

All creeds till HM´s mamma leggings för 99.- så sköna alltså jag kommer bo i dessa måste köpa ett par till=)  
    jag har också betalat lite räkningar, två stycken närmare bestämt. :) Resten får vänta till måndag..
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~