• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    regnskogen skrev 2013-02-20 13:39:37 följande:
    Är det någon som har fått problem med höften när ni sover? Jag kan knappast vända mig i sängen, för det gör så himla ont i mina höften. Under dagen när jag rör på mig gör det inte alls ont, men bara när jag sover, eller precis när jag har vaknat då gör det verkligen svinigt ont i höfterna....

Jag får jätteont när jag legat på sidan i soffan. Det blir kanske för hårt?
    Jag får ont i den höften som legat nedåt s.a.s.

• Meoow

Baby Lei - Har också flera par av h&m's mammaleggings och visst är de ursköna. :)
    Har dock bara ett par som gått sönder (sömmarna mellan benen eller hur man ska säga där tydligen alla mina byxor tycks fallera förr eller senare), och jag antar att de är de första som jag köpte ganska tidigt i graviditeten så de har ju hållit ganska länge iaf tycker jag.. :)

Tycker du ska reklamera så får du ju ett par nya utan snack (Även om de inte ska gå sönder alls såklart!) !

• Madelen21

regnskogen: japp jag har samma problem, det börjar bli svårt att sova och ännu värre att komma ur sängen...

• Meoow

Köpte två förlossnings-böcker häromdagen också, någon som läst någon av dessa? Eller som har fler boktips att komma med? :)

• cindy03

Härligt med alla nya plagg...

Jag får fortfarande på mig mina vanliga kläder och vet inte hur jag ska tolka det med mina andra 2 barn var jag jätte stor...

Sen när jag ligger mer så syns min mage knappt och är i vecka 24+2.

Detta gör mig lite orolig att bebis inte växer som den ska:-/

• Maravilhosa

Känns ibland som fogarna är på g för min del också, hoppas givetvis inte... fast vem vill känna av krämpor. hade världens foglossning när jag väntade tösen, men ja.. svårt att lyssna på kroppen och ta det lugnt.
    Här är det nu onda fötter som gäller..  som min snälla sambo " får äran" att massera så ofta det går (ehm, jag tjatar på honom om det)

Sitter och kollar på något förlossningsprogram på 4.an..... yeeey. 

• Sagolina

cindy: min mage syns knappt heller då jag ligger... Dock är detta första graviditeten för mig och jag har en hel del extrakilon, så de kanske döljer... En liten kula har jag då jag står, men inte är den särskillt stor heller. Vil ul i v21 var lill*n helt rätt storlek, så hoppas på att han/hon fortsätter utvecklas!

• cindy03

På rul var min bebis också också bra och det var i vecka 18-19 då vi var där men jag upplever ingen skillnad från då till nu. Och när man tittar på alla fina magar som finns i bild tråden ser man skillnad.

• Sagolina

Mmm förstår vad du menar.. Min mage har nog kanske växt lite under de senaste veckorna, men någon som inte vet om att jag är gravid skulle nog ha svårt att se det!

• Hannathu

ThereseJohansson skrev 2013-02-20 13:18:43 följande:
    Hannathu: jag har också foglossning...sjukskriven 50% pga det...har så jäkla ont, och speciellt efter jobb! Så är tacksam att läkaren sjukskrev mig på 50%

Med sonen var jag sjukskriven väldigt länge minns inte när det började bara. Den läkaren sjukskrev mig 100% sista månaderna men jag försökte arbeta så mycket jag kunde ändå, då fick jag en konstig utskällning av försäkringskassan att jag minsann var sjukskriven 100% och inte alls borde jobba. (medan läkaren tyckte tvärtom, jobba så mycket det funkar)
    regnskogen skrev 2013-02-20 13:39:37 följande:
    Är det någon som har fått problem med höften när ni sover? Jag kan knappast vända mig i sängen, för det gör så himla ont i mina höften. Under dagen när jag rör på mig gör det inte alls ont, men bara när jag sover, eller precis när jag har vaknat då gör det verkligen svinigt ont i höfterna....
    så är det när jag legat för hårt. Sängen funkar
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~