Madelen21 skrev 2013-02-27 14:28:01 följande:
baby lei: ska vi bilda klubb? jag har också allt intryckt överallt :) haha...måste allvarligt ta en stor rensning nu till våreen.. ush man spar på så mycket skit!! jag vill oxå ha ordning och reda och inte kaos!!! i morgon lr på fredag kommer svärmor hit och jag känner vissa krav att allt ska vara så perfekt som möjligt... å det känns lite drygt nu när min rygg är kaputt av å till :/ ja gör så gott jag kan å kan inte mer :) ush nu blev ja sugen på en till räkmacka.... tror bannemig att ja måste ha en :)
Ja, man kan bli galen för mindre! Och vi har dessutom en källare som är helt överfull med prylar som vi ALDRIG saknar.. kanske dags att göra sig av med en massa skräp helt enkelt.
Tänk om jag bara kunde knäppa med fingrarna så försvann allt som vi inte använt de senaste två åren från köksskåp, garderober, lådor, pärmar, dokumentmappar, badrumsskåp, källaren... ja, överallt..
Jag tror att 80% av alla småprylar och grejor och kläder m.m skulle försvinna. Och vi skulle inte ens sakna något!
Helt sjukt egentligen.
Det är verkligen inte Feng Shui att ha så mycket saker! Det tar både tid och ekonomi och kraft!