• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • monika84

Vi har köpt barn vagn nu egentligen. Min man överraskade mig och vi åkte köpte en Brio Smile i svart färg.

• Baby Lei
    Sagolina skrev 2013-02-27 14:35:50 följande:
    Baby Lei: Älskar också när det är ordning, bara lite jobbigt att komma dit:P
    För tillfället håller vi på att bygga en förvaringsskrubb och en bokhylla uppe på övre våningen, så det ligger verktyg, skivor, spån och saker överallt... Ska vara såå skönt när allting är klart och jag får ta en riktig storstädning där uppe!

Tar lite i taget nu och städar riktigt ordentligt (slänger, sorterar osv.). Det får ta 4 veckor om det så behövs, sen skall huset vårstädas (tvätta fönster, tvätta sofftyg, dammtorkas överallt mm.) till påsken:) Efter påsken hoppas jag på att börja få hem lite saker till lill*n, så att jag kan börja boa!

Ja, jag tänker också att jag ska ta ett skåp eller en låda i taget. Så blir det av. Annars känns det helt oöverstigligt.
    monika84 skrev 2013-02-27 14:37:25 följande:
    Vi har köpt barn vagn nu egentligen. Min man överraskade mig och vi åkte köpte en Brio Smile i svart färg.

Vilken härlig överraskning! Bra man du har Flört

• monika84
    Baby Lei skrev 2013-02-27 14:43:06 följande:

Ja, jag tänker också att jag ska ta ett skåp eller en låda i taget. Så blir det av. Annars känns det helt oöverstigligt.

Vilken härlig överraskning! Bra man du har Flört

Ja han är allt go. Har ni köpt nån vagn än?
  • Baby Lei
    monika84 skrev 2013-02-27 14:45:59 följande:
    Ja han är allt go. Har ni köpt nån vagn än?
    Vi har fått min syrras vagn, en Bugaboo Cameleon, i beige och naturvit. SÅ fin!! Skrattande
  • monika84
    Baby Lei skrev 2013-02-27 14:48:06 följande:
    Vi har fått min syrras vagn, en Bugaboo Cameleon, i beige och naturvit. SÅ fin!! Skrattande
    Riktig fin vagn. Vi behövde en lite mindre och smidigare vagn. Brio smile kändes perfekt. Bor i Göteborg så jag ville ha en smidig vagn för att åka spårvagn och sånt.
  • MissMe83

Ååååh vad ooooont jag har nu!!! Har inte fått städat badrummen ännu och ändå har jag städat precis hela dagen. Aj aj aj

• Oreos

Åh! Nu blev jag sugen på räkmacka! Måste inhandla räkor och göra en ikväll! Mums!

Sitter och längtar till sambon kommer hem, han skulle köpa med sig pizza hem efter jobbet, gott!! En favvo hos sonen också, han tjatar efter det så öronen mina blöder. :P

• Oreos

Miss me: massa jobb är att ta i. ;) iallafall den här vändan. Han är pigg och glad. Men det tackar jag för, är riktigt less på alla sjukor nu.

Jobba inte slut på kroppen din, tycker du kan ta ett skönt bad istället för att städa där inne.

• Madelen21

oreos: ja jag har aldrig gjort/ätit det förut. jag tog på: lite smör, ett salladsblad, en bit kallrökt lax, skagenröra räkor dill och en citron skiva :) super gott!!! :)

baby lei: rensat hela huset... näää.. ush känns som ja bara börjat :( Vårt förråd är rena helvetet :( men det får vänta tills vi fått upp all förvaring inne där.. orkar inte nu :)

Nu ska jag ta på mig mina converse för första gången i år :) Willys här kommer vi :)
    Nån som har ett tips på present till en mormor som fyller 49 i morgon? ( min mamma alltså)

hon är eg född 29 februari :) men det är ju bara var 4e år så vi firar hon i morron :) 

• MissMe83

Oreos: om jag hade kunnat slappna av bland damråttorna, först måste dom bort å maten lagas. SEN kan jag ta ett bad

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~