• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Happymom

Vad lika de flesta män ändå verkar vara. Man tror liksom bara att det är ens egen som fungerar så. Verkar mest vara hur vi kvinnor hanterar dem/det som skiljer sig.

Pratade med en kompis för ett par veckor sedan, som också är gravid. Hon berättade att om de båda är förkylda så får hon laga mat m.m och han ligger och är ynklig. Nästan vilken kvinna som helst känner igen sig där.

• Solrosen82

Jag har egentligen inte så mycket att klaga på när det gäller min man, men när jag blir irriterad på nåt så går jag igång på alla cylindrar. Inte rätt mot barnen som inte förstår :(

Ang shopping så handlar jag det jag vill ha, mannen vill bara att jag ska tänka på att inte slösa ;)

Monika: du kan inte ha gått upp ett gram utöver magen ;) Har ni ett uppvärmt uterum som blommorna står i?

• monika84
    Solrosen82 skrev 2013-03-21 21:37:00 följande:
    Jag har egentligen inte så mycket att klaga på när det gäller min man, men när jag blir irriterad på nåt så går jag igång på alla cylindrar. Inte rätt mot barnen som inte förstår :(
    Ang shopping så handlar jag det jag vill ha, mannen vill bara att jag ska tänka på att inte slösa ;)
    Monika: du kan inte ha gått upp ett gram utöver magen ;) Har ni ett uppvärmt uterum som blommorna står i?
    Vi är nu besöker min mans familj i Kalifornien. Nej jag har gått upp 3 kilo än så länge 
  • Solrosen82

Då e det bara magen :) För mig är det obegripligt att gå upp så lite i vikt, men alla är vi olika ;) Härligt med Kalifornien! Var är ni? Idag för exakt ett år sen satt vi på planet till LA. Var borta i sex veckor med tio dagar på Kauai och en vecka i Mexico. Vi har vänner i LA. Åker gärna dit fler ggr :)

• monika84
    Solrosen82 skrev 2013-03-21 21:44:29 följande:
    Då e det bara magen :) För mig är det obegripligt att gå upp så lite i vikt, men alla är vi olika ;) Härligt med Kalifornien! Var är ni? Idag för exakt ett år sen satt vi på planet till LA. Var borta i sex veckor med tio dagar på Kauai och en vecka i Mexico. Vi har vänner i LA. Åker gärna dit fler ggr :)
    Jag var mycket större med min första flicka,  Vi är i Los Angeles men bara nu i 3 dagar till sen åker vi hem igen. hoppas på större mage till slutet av graviditeten. De inte länge kvar nu 
  • MissMe83

Monika: vet du inte att det är förbjudet att lägga upp bilder när man är så oförskämt snygg å smal? Det borde stå nånstans här i forum reglerna

• monika84
    MissMe83 skrev 2013-03-21 21:49:42 följande:
    Monika: vet du inte att det är förbjudet att lägga upp bilder när man är så oförskämt snygg å smal? Det borde stå nånstans här i forum reglerna
    Så trevlig du är. Jag har haft problem med vikt förut men de var bättre efter första graviditeten. Ni är sjukt snygga ni också Flört
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~