• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Monika: om sjukt snygg är en vaggande valross, ja då kvalar jag in
    Har gått upp 13 kg, var mycket vältränad innan. Nu är jag svullen å vätskefylld. Grrrr en riktig hot mama ha ha ha

• monika84
    MissMe83 skrev 2013-03-21 21:55:00 följande:
    Monika: om sjukt snygg är en vaggande valross, ja då kvalar jag in
    Har gått upp 13 kg, var mycket vältränad innan. Nu är jag svullen å vätskefylld. Grrrr en riktig hot mama ha ha ha
    Som jag skrev innan är princessan i magen ganska så liten. Ser en stor skillnad från när jag var gravid med Kaylee 
  • MissMe83

Försökte klippa tånaglarna precis! Jo men visst! Fanns inte en chans att jag nådde ner. Det fick mannen göra

• monika84
    MissMe83 skrev 2013-03-21 22:06:19 följande:
    Försökte klippa tånaglarna precis! Jo men visst! Fanns inte en chans att jag nådde ner. Det fick mannen göra
    haha brukar min underbara man också göra.
  • mhpo

Jag vill ge en eloge till min man, med risk för att låta skrytsam. Nåväl, min man är toppen på alla sätt och vis. Engagerad i allt som har med bebisen att göra, allt från vagn till kläder, vagnmobil, bröstpump etc och hemma hjälps vi åt med nästan allt. Lite uppdelat blir det ju med vissa saker då han oftare lagar middag och jag oftare fixar disken. Han masserar onda ryggen och pysslar lite extra med mig när det behövs. Jag kan inte tänka mig en bättre person att vänta barn med, känns som om man har blivit nykär på nytt. I går kväll låg han och buffade med magen och bebisen svarade tillbaka ordentligt, jag blir alldeles svag i hela hjärtat när jag ser hans glädje och att jag inte längre står ensam på första plats för honom. 

Pepp pepp pepp till er som verkar ha en motig dag. I morgon är en annan dag, en bättre. Ibland får man faktiskt skita i hemmet och alla måsten och bara göra det nödvändigaste. 

• Premismamma

Jag känner mig som en big mama. 

Magen är stor. Allt gör ont och svullen på mer än ett ställe. 

• Solrosen82
    monika84 skrev 2013-03-21 21:49:09 följande:
    Jag var mycket större med min första flicka,  Vi är i Los Angeles men bara nu i 3 dagar till sen åker vi hem igen. hoppas på större mage till slutet av graviditeten. De inte länge kvar nu 

Ok, förstår att du vill att magen ska vara större då. Är du mer vältränad nu än med första tjejen?

Var i LA är ni? :)
  • Solrosen82
    MissMe83 skrev 2013-03-21 21:49:42 följande:
    Monika: vet du inte att det är förbjudet att lägga upp bilder när man är så oförskämt snygg å smal? Det borde stå nånstans här i forum reglerna

Håller med ;) Reglerna måste ha fallit bort :)
  • Solrosen82
    mhpo skrev 2013-03-21 22:15:40 följande:
    Jag vill ge en eloge till min man, med risk för att låta skrytsam. Nåväl, min man är toppen på alla sätt och vis. Engagerad i allt som har med bebisen att göra, allt från vagn till kläder, vagnmobil, bröstpump etc och hemma hjälps vi åt med nästan allt. Lite uppdelat blir det ju med vissa saker då han oftare lagar middag och jag oftare fixar disken. Han masserar onda ryggen och pysslar lite extra med mig när det behövs. Jag kan inte tänka mig en bättre person att vänta barn med, känns som om man har blivit nykär på nytt. I går kväll låg han och buffade med magen och bebisen svarade tillbaka ordentligt, jag blir alldeles svag i hela hjärtat när jag ser hans glädje och att jag inte längre står ensam på första plats för honom. 

Pepp pepp pepp till er som verkar ha en motig dag. I morgon är en annan dag, en bättre. Ibland får man faktiskt skita i hemmet och alla måsten och bara göra det nödvändigaste. 

Det måste vara extra mysigt att vara gravid när mannen är sådär engagerad :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~