Men tack så mycket! Det glädjer mig =D Det kan göra så himla stor skillnad när man tänker posetivt! Verkligen =)
Min sambo kom hem en snabbis kring lunchen för att hämta mitt pass för att ta ut mina sprutor man tar mot blodpropp och citodon, han fick även köpa en hårtork (jag äger inget sånt) Haha en nått nättyp av nått slag för att stoppa in i naveln.. Men iallfafall, när han kom hem så låg jag på soffan och hade lite ondare, så jag låg kvar där.. Han kollar på mig liggandes med meterlånga slangar halvfyllda med blod.. Du säger han.. Men shit Zandra, du får nog hålla till i sovrummmet när ungarna kommer hem! HAhahahahaha Det va lite kul =P
Sen somnade jag, sov till nu typ, va sååå skönt! Ingen smärta bara sova =D MEN! Jag drömde en mardröm =( Jag drömde att jag vaknade och kollade mina slagar och påsarna, och dom va heeelt fulla! Och jag fick panik, shit nu dör jag ju! Springer runt i hela hemmet och letar efter rätt nummer! Att det ska vara så svårt! Haha..
Nu när jag vaknade så skulle jag upp och byta vatten, byta till en större tröja (för barnens skull) =P och gå på toa.. Men oj va stel jag va! Det kändes som att övre delen av magen skulle ploppa ut, just där har jag inte görlden så jag tog en stor sjal och knöt så hårt jag kunde.. Nu känns det bättre, men oxå att röra på sig hjälper..
Det e frustrerande för jag kan inte böja mig och plocka upp saker, blir som en tvångstanke hos mig, jag skulle käka lite mat, tappade då gafffeln i golvet och fick inte upp den! Kunde inte sluta tänka på den där jävla gaffeln som låg där och väntade på att bli uppplockad..! Som tur va kom Chris hem i den vevan så jag bad honom att plocka upp den =P haha
Jag får ont i magen när jag äter, som att det är proppfullt och att maten sitter uppe i halsen, det spänner och känns som att det är så fullt i magen att jag ska spricka, detta problemet har jag även i vanliga fall periodsvis, har haft det nu i tre veckor.. Men just nu är det pga open, tydligen jätte vanligt att man får d.. Jag sa till om smärtan och dom sa då som sagt att det blir så med denna op, men jaha, jag har haft det i tre veckor.. Haha.. Då blev dom lite fundersamma, men men, har legat inne på sjukhus ang detta. Men dom har inte hittat nått... Det ända man kan göra när man får detta är att försöka slappna av så gått det går! Det går över efter ett tag! På min kommer det ungefär 1 timma efter att jag har ätit, sitter väll kvar kanske nästan lika länge..
På fredag ska jag dra ut slangarna.. KUL! Fi fan, det gillas inte =P Jag gillar inte när man leker med öppna sår! Haha.. Men men.. Det går ju snabbt! Ska fråga om han inte kan dra båda på en gång =P