kitkat skrev 2013-03-22 23:23:58 följande:
En dag senare gör du pyttipanna från scratch. Vilken superkvinna! Men du ger mig hopp! Oroar ju mig för det praktiska. Du lugnar mig. Du åkte hem dagen efter. Du lagade mat dagen efter. Dräneringsslangarna bort tre dagar efter. Inga smärtstillande 2-3 dagar efter! Om det går så väl för mig kommer det att gå bra! Uppepå det är sonen och jag inne i en riktigt bra period där han sköter kiss och påklädning själv. Flyter det på,flyter det mesta på!

Haha njaaa nån superkvinna vet jag inte om jag är! Kan va rätt ynklig jag med

Hehe
Jo men faktiskt så har jag märkt stor skillnad varje dag! Verkligen stor skillnad! Det är otroligt stärkande och hoppgivande =D Det går otroligt fort!
Ja men va skönt att ni har hittat en bra gemensam plattform där ni är på samma nivå! Hoppas att det håller i sig! Ge mycket belöning så han känner sig duktig
Jag är väldigt svullen, jag har tjock brun tejp ganska brett över ärren så jag kan inte se om jag är blå där men det tror jag inte.. Vad jag vet så är det ingen vätska under skinnet, slangarna har väll tagit hand om det mesta, får c hur det går nu när dom e borta.. Jag tog ju före bilder i måndags, och ikväll tänkte jag ta "4dagar efter bilder" =) Lägger upp dom här då så ni kan få c hur det ser ut just nu =)
Idag ska jag hem till min farmor och laga en massa mat åt henne, hon ramlade igår och har lite för ont för att ställa sig och laga mat, så jag ska göra lite storkok så hon bara kan dra fram och slänga in i mikron! Sen ska jag storhandla,, Har gjort en veckomeny som är rätt enkel, ivanliga fall brukar jag göra för 3 veckor fram men jag tror inte jag pallar springa runt i affären så länge =P Hehe Sen när jag kommer hem ska jag lägga mig i soffan och be alla andra hämta saker åt mig

Hahaha