kitkat skrev 2013-03-25 08:22:45 följande:
Hur mår du nu? Behöver du smärtstillande? Hur ser magen ut? Tejpar du varje dag eller hur gör man? Jag försöker gå ner så mycket i vikt som jag kan för att det ska bli så fint som möjligt av operationen. Idag vägde jag 57,4kg, dvs. 0.4kg från att ha gått ner 12kg. Började på 69kg. Jag tror jag ska ge mig på 57kg. Men jag har så mycket kroppsfett att min våg kallar mig overfat. 34% fett. Fettet är ju det viktigaste att bli av med. Men hur får man till träningen när man är ensamstående? Jag fattar inte hur det rent praktiskt går till?
Jag mår bra! Nä det va ett tag sen jag tog smärtstillande. Har lite ont i ljumskarna efter heljen men det är bara lite!..Nej jag tejpar inte för än så länge sitter tejpen kvar som dom satte vid open, den ska tas bort på onsdag när jag har återbesök.. Då kommer jag tejpa själv.. Man ska inte tejpa om varje dag för då irriterar man huden, man ska låta tejpen sitta så länge det går innan man tar på ny..
Ang träningen så får du väll träna hemma! När ungen somnat =) Köp en boll och ett gummiband typ så har du en massa övningar du kan göra i hemmet! Du kan göra egna hantlar osv.. Men jag tror att det är bästa lösningen, att göra det hemma =)