Ölandstokan skrev 2013-04-02 18:29:48 följande:
Gaa!!!!! Kissa rakt fram vill man ju INTE... Herre gud, tänk om det skulle bli så?!
Kul att du blev godkänd ialla fall, och hoppas ditt jobb förstår läget
Haha, ja jag misstänker jag såg rätt förskräckt ut när han sa det! Lät så himla bisarrt, men det är ju rätt logiskt när man tänker på det. Sen drog han upp musen och visade ungefär hur mycket den skulle bli lyft och då var det ändå betydligt mer än jag hade i åtanke, men det blir nog bra

Tänk att få bli av med både hängmage och hängmus på en gång

aronnax skrev 2013-04-02 18:45:37 följande:
Tjohalia, vad spännande! vi sitter i ungefär samma båt kan man säg, gjorde min gastric för 2 år sedan, har gått ner 57 kg.
Skall till VC den 18:e. Jag hamnar nog på Sahlgrenska, vill du tala om vilket landsting du tillhör? Nyfiken på vad dom skall säga..
Jag gjorde min op med för ganska precis 2 år sedan (12/4). Jag tillhör Norrbottens landsting så det var inte ens i närheten av samma.
Kirurgen sa att det är ju inte alla landsting som gör denna op + att det blir fler och fler gbp utförda, så det är inte säkert landstinget kommer ha möjlighet att erbjuda bukplastiker i framtiden. Här är det ca 30% av alla gbp opade som gör bukplastik.