• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Frajda 80
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)
    Stort stort GRATTIS!
  • Chili123

Negativt test på bim +4, ingen mens men höjning på monitorn imorse, verkar som äl varit väldigt sen denna månaden!

• strumpan123
    Med kärlek skrev 2013-03-29 20:11:04 följande:
    Tack alla :) känns så overkligt! Mår hur bra som helst inga symptom att tala om alls.. Glad påsk alla!!

Med kärlek skrev 2013-03-29 20:11:04 följande:
    Tack alla :) känns så overkligt! Mår hur bra som helst inga symptom att tala om alls.. Glad påsk alla!!

Har du valt vem du ska skicka vidare till?
  • gabbi81

Med kärlek Grattis till Plus !! Härligt!! Extra roligt påskägg i år då... 

Hoppas alla har haft en bra påsk och att det blivit en lite längre helg för en del att göra lite babymaking.. Flört
    Själv väntar jag .. Bim på söndag tror jag.
    Hoppas Hoppas. Någon mer som går runt och är i "väntarperioden" ? 

• Demajbebis

Jag! Bim imorgon ungefär för imorn är det exakt 14 dagar sen jag fick Max och vi myste de två dagarna tre gånger om dan! Så nu håller jag bara tummarna att mensen håller sig borta! Men är tveksam testade i förgår och det var negativt men kan ju varit för tidigt för test. Har lite ont i tjejmagen nu men hoppas på att det är annat än mens!!!:)

• Pixlar

Jag väntar också på Bim, som jag tror kommer att vara om exakt en vecka. Har känt mig illamående i ett par dagar nu och magen känns alldeles svullen, men jag tror faktiskt inte att det blev något den här månaden eftersom fästmannen reste bort precis när jag fick max... vi får väl se :)

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Spirello

BIM idag, känner ingenting någonstans. Brukar alltid ha riktigt ömma och svullna bröst innan mens men inte ens det har jag. Negativt test i morse, men ingen mens har dykt upp än. Kommer säkert i morgon bitti.

• Demajbebis

Jag har haft ömma bröst sedan dagen efter Max på monitorn ungefär. Har annars aldrig ömma bröst hr hänt någon enstaka gång innan mens, sen har jag mått illa lite från o till vissa dagar. Kollade i spegeln idag o såg blåa synliga ådror på brösten, dock vet jag inte om dom alltid varit där utan att jag tänkt på det. Så lite symptom har jag allt, men å andra sidan d tycker jag att jag haft varje månad senaste 3,5 åren så d skulle inte förvåna mig om mensen dyker upp i dagarna! Men hoppas INTE!!

• Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-04-02 21:36:40 följande:
    Jag har haft ömma bröst sedan dagen efter Max på monitorn ungefär. Har annars aldrig ömma bröst hr hänt någon enstaka gång innan mens, sen har jag mått illa lite från o till vissa dagar. Kollade i spegeln idag o såg blåa synliga ådror på brösten, dock vet jag inte om dom alltid varit där utan att jag tänkt på det. Så lite symptom har jag allt, men å andra sidan d tycker jag att jag haft varje månad senaste 3,5 åren så d skulle inte förvåna mig om mensen dyker upp i dagarna! Men hoppas INTE!!
    Jag hoppas att det är symtom som leder till ett plus för dig
    Lättare att hoppas åt andra än sig själv..
Svar på tråden 30 utvalda 2013!