Oh jag vet precis vad du menar!! Solen har ju gassat på i flera veckor och alla är ute och myser i solen med picknick och allt det som jag själv skulle gjort om jag inte skulle legat här och spytt
känner flera som inte hade några besvär under grav, inkl min mamma! Inte rättvist alls, men sist kände jag att jag var en sämre människa, misslyckad typ för att jag fick så många komplikationer, men denna gången tänker jag inte känna så!! Det har ju ingenting med ens föräldraförmåga att göra. Men visst, har inte berättat om grav för fler än dom närmaste än. Men jag tänker inte skämmas denna gången för att tala om hur jag mår under grav. Jag gjorde det sist, som att det var onormalt och skamligt att inte jobba heltid, gå på yoga, vattengympa och gud vet vad! min förra bm var en riktig hurtbulle som ledde alla dessa grupper och tyckte nog att jag var en skummis som mådde dåligt.
Ska byta bm också när jag blir lite starkare. Det är svårt att hitta någon bra och seriös bm verkar det som. vet ju inte hur nästa blir, kanske ännu värre? Det kommer att innebära resor in till stan och jag måste då ha bilen men det kan det vara värt. Känner mig inte trygg med nuvarande. Hon känns bara gammal trött och ointresserad.