amosy fick jag utskrivet istället för lergigan, har gjort att jag kunde behålla maten hyfsat igår och sover rätt bra på dom.
är i vecka 11 och tycker mitt illamående är värre nu än vecka 8-9.
nu har jag lurat in mig på gyn idag för att göra ett ul och kolla värderna, känns så dumt att överdriva och ljuga för att få komma. sa att jag hade hemsk smärta i livmodern.
jag måste ha världens sämsta blodtryck då jag knappt kan stå upp, tror järnet är påväg till noll hade anemi förra grav. och det tog 7 veckor innan någon ens reagerade. jag vägrar få blodbrist igen,.
så sjukt att jag själv måste slåss för att få vård. sjuksköterskan jag pratade med på vårdupplysningen i helgen kan dra åt helvete, ta kex och vila..? hur kan man säga så till en som knappt kan stå upp för det snurrar och inte får behålla maten alls...
förutom nu den hemska bilresan jag har framför mig så hoppas jag få se min lilla "vampyr" i magen, så jag får kraft att orka ett tag till.
jag har aldrig fått diagnosen hyperemesis, på mina sjukpapper står det kraftigt illamående. vad skiljer sig hyperemesis från det jag har?? jag spyr ju hela tiden, svårt att äta, är bara liggandes av illamåendet.