Hoppas det blir bra nu efter skrapningsteknisk din stackare! Ikväll var jag borta en sväng hos några vänner, så skönt att få komma bort. Glömde dock ta med primperan och mår då väldigt illa, tog lergigan dock men har kräkts lite under kvällen tyvärr. Ska se om jag vågar prova utan lergigan i morgon och köra bars primperan. Ska ju testa att börja jobba nu på torsdag, vill ju att det ska funka. När jag tar lergigan försöker jag äta något i samband men vet inte om det hjälper. Förstår inte hur jag ska veta när jag kan sluts med dem bara för jag vet inte om de gör någon skillnad, märker ju bara att jag kräks utan primperan... Är det dåligt för fostret att man inte äter allsidigt osv? , lever på fil och flingor, nyponsoppa numera och försöker ibland få i mig något idag åt jag lite potatismos med sås tex. Tar inga tillskott då min bm avrådde mig, nu kanske det rådet byggde på att man åt varierad kost och frukost lunch middag och nåt mellis, men jag mådde mer illa av gravid vitaminer tex så jag har inte tagit det. Förhoppningsvis kommer jag kunna äta bra i slutet av grav iaf. Jag har lite hull att ta av så i viktsynpunkt så gör det inte något att jag inte gått upp något mer än till min startvikt när jag skrev in mig. Skönt att ni verkar träffat läkare som förstår så att msn inte måste argumentera för sin sjukskrivning!