Hej tjejer,
Jag har haft en bra dag idag och jobbade för första gången. Hatar mitt jobb, men tyckte det var så skönt att komma bort lite. Fick också komma iväg till VC så jag ska jobba 75% nästa vecka och sedan 100%. Känns bra och mådde bara illa under dagen utan att kräkas förutom en gång på morgonen. Det positiva med jobbet är att vi har en personalmatsal så jag lyckades också äta pannkaka och lite grönsaker =) så jobbet blir nog bra för mitt näringsintag också. Blev uppringd av Mama Mia också som jag ska byta till och fick ett möte inbokat till nästa vecka, fick en bra upplevelse av dem so far så jag hoppas att de är bättre än den MVC jag är på idag. Håller tummarna för att jag ska må tillräckligt bra i morgon också.
Skulle också behöva klippa mig och piffa till mig men har inte orkat får bli sen. Idag kände jag första gången när jag gick till jobbet att magen blev hård på något konstigt sätt och den har vart hård mer eller mindre hela dagen, vad kan det vara?
Kunde inte med att säga varför jag vart borta så länge och vet inte varför men det känns pinsamt att berätta att jag är gravid. Löjligt jag vet och jättekonstigt!