Nästan samma sits skrev 2013-08-15 23:30:53 följande:
Hej på er! Jag mådde fruktansvärt dåligt med dottern & kräktes dagligen minst 4-5 ggr, kunde inte behållla någon mat osv före v 23. Jag fick aldrig ut några tabletter, men kommer ihåg att jag mådde lite bättre när jag tagit postafen - om jag fick behålla dem vill säga, oftast orsakade de kräkningar... Funderade många gånger på om det verkligen var värt det, och hur man skulle stå ut. Idag är hon 6 år & hon var ju definitivt värd allt! Jag gick aldrig ner i vikt ( konstigt nog eftersom jag endast klarade av att äta lite yoghurt dessa veckor) så behövde aldrig läggas in. Nu till min fråga; jag är gravid igen. ( Ca v 5) När brukar illamåendet komma? Börjar känna mig illamående, men så här kan jag stå ut.. Med sönerna mådde jag bara lite illa, och kräktes kanske 4-5 ggr totalt. ( de är äldre) Är så sjukt rädd att bli lika dålig igen!! Hur har det varit för er? Var det bara "olyckligt" att jag råkade bli så dålig förra gången? Eller ska jag räkna med illamående fr.o.m. Hell nu med? Just nu har jag ett jobb där jag verkligen inte kan må dåligt, eller har möjlighet att kunna springa ifrån...
Jag tyckte dottern var värre än sonen, även om jag mådde väldigt dåligt med honom också.... Misstänker därför att det här också är en tjej.....