Bianca1 skrev 2013-08-20 09:18:47 följande:
Verkar inte som det finns något mot bara illamåendet... Det är minst lika jobbigt som kräkningarna nu ju! Och för att inte tala om halsbrännan! Har ni det? Vad äter ni mot det??
Håller med om att illamåendet i sig är fruktansvärt, men har inte heller hört att det finns något mot det... Den här gången har jag faktiskt (peppar peppar) klarat mig från halsbrännan, misstänker att de tidigare graviditeterna så kom den av det konstanta kräkandet, då var Losec det enda som hjälpte....
Imorgon ska jag äntligen få komma till en läkare, vet dock inte riktigt vad jag vill
Känner mig helt utsliten och som att jag inte får i mig tillräckligt med näring/energi, enligt BM så var det ingen fara så länge man åt frukost, lunch och middag (ingenting om hur mycket man åt eller så) så då känns det som att de bestämt sig redan innan att de inte kan hjälpa till med något. Antar att det enda de föreslår är sjukskrivning och det vill jag inte

Har varit sjukskriven i över halva båda mina tidigare graviditeter och det tar alldeles för mycket på psyket för mig att gå hemma så länge. Bläää
Nu har jag gnällt klart.